تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
16

جدیدترین عکس از مهدی کروبی

  • کد خبر : 122677
  • 23 مرداد 1400 - 15:55
جدیدترین عکس از مهدی کروبی
مصطفی کواکبیان درباره دیدار با مهدی کروبی گفت : به موضوع رفع حصر از محصوران (میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد و ایشان) گفتم این موضوع را بیش از ده بار در صدا و سیما و مجلس و مصاحبه ها و کنگره ها مطرح کرده ام لذا خدا را شاکرم که این موضوع رو به پایان است.

جمهوریت : مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، از دیدار خود با مهدی کروبی خبر داد.

کواکبیان درباره این دیدار نوشت: «چهارشنبه بیستم مرداد ۱۴۰۰ توفیق داشتم در منزل جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی کروبی حدود دو ساعتی در خدمت ایشان بوده و با یار دیرین امام و انقلاب گفتگوی مفصلی داشته باشم. خوشبختانه علیرغم ضعف جسمانی از روحیه بالا و ذهنی خلاق برخوردار است.

شایان ذکر است اینجانب نیز در این دیدار از ایشان به خاطر اصل تشویق مردم در انتخابات ٢٨ مرداد سال جاری تشکر کردم و از وضعیت احزاب جبهه اصلاحات و آخرین تحولات مربوط به ترکیب کابینه آقای رئیسی و پیش بینی هایی از چشم انداز سال های پیش رو نکاتی را مطرح کردم و محتوای مطالبات حزب مردم سالاری از آقایان رئیسی و اژه ای را که در بیانیه پس از انتخابات منتشر شده بود یادآور شدم.

در ادامه با اشاره به موضوع رفع حصر از محصوران (میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد و ایشان) گفتم این موضوع را بیش از ده بار در صدا و سیما و مجلس و مصاحبه ها و کنگره ها مطرح کرده ام لذا خدا را شاکرم که این موضوع رو به پایان است.

در پایان با بیان اینکه روابط حزب مردم سالاری با حاج آقا کروبی پس از سال ۷۶ تا کنون همواره بر قرار بوده و چندین بار از وجودشان در کنگره حزب بهره مند بودیم بر تداوم چنین جلساتی با حضور اعضای حزب مردم سالاری تاکید کردم که ایشان نیز از این پیشنهاد بسیار استقبال کردند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=122677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰