تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

۴ محور محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات شش روزه

  • کد خبر : 122913
  • 24 مرداد 1400 - 22:46
۴ محور محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات شش روزه
در عین حال وزارت راه و ناجا هم قرار شد همکاری کنند و حتی جاده های فرعی را هم تا حد امکان مسدود کنند. در عین حال اگر کسی در این ایام به دلیل تردد جریمه شود، اگر ظرف یک ماه جریمه اش را پرداخت نکند، جریمه به صورت دوبل برایش محاسبه می‌شود.

جمهوریت : سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا چهار محور محدودیت های کرونایی در تعطیلات پیش‌رو را تشریح کرد.

دکتر علیرضا رئیسی درباره محورهای محدودیت های کرونایی در تعطیلات شش روزه پیش‌رو که از ۲۵ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ مرداد ماه ادامه دارد، گفت: همیشه درباره محدودیت ها چهار محور داشتیم؛ محور اول در زمینه ادارات دولتی بود که همواره تاکید می شد با یک سوم نیرو فعال باشند، اما در حال حاضر اعلام کردیم که همه ادارات دولتی به جز اداراتی که برای ارائه خدمت به مردم ضروری هستند، تعطیل باشند. در عین حال اعلام کردیم که بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری، بورس و … هم تعطیل هستند. بنابراین فقط اداراتی که خدماتشان ضروری است آن هم با یک‌سوم نیرو فعال هستند.
وی افزود: محور دوم در باره اصناف است که اعلام کردیم که فقط گروه شغلی یک که شامل ۲۲ شغل هستند می‌توانند خدمات ارائه دهند و سایر اصناف تعطیل هستند که از فردا اجرا می شود.
رئیسی ادامه داد: سومین محور محدودیت‌ها در زمینه مراکز فرهنگی، مذهبی و ورزشی اعم از سینما، تئاتر، ورزشگاه‌ها و غیره بود که تعطیل هستند. از طرفی بحث برگزاری نماز، عزاداری و دسته روی در فضای بسته ممنوع شد.
رئیسی گفت: محور چهارم نیز در زمینه تردد ها بود. همیشه محدودیت در ترددها به صورت ایجاد محدودیت و جریمه یک میلیون تومانی مطرح می شد، اما امروز از ساعت ۱۲ ممنوعیت تردد برقرار است و اگر کسی تردد کند، تخلف کرده و باید با او برخورد شود اعم از اینکه ماشینش توقیف شود یا برگردانده شود.
وی گفت: در عین حال وزارت راه و ناجا هم قرار شد همکاری کنند و حتی جاده های فرعی را هم تا حد امکان مسدود کنند. در عین حال اگر کسی در این ایام به دلیل تردد جریمه شود، اگر ظرف یک ماه جریمه اش را پرداخت نکند، جریمه به صورت دوبل برایش محاسبه می‌شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=122913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰