تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
15

جعفر سلمانی به استقلال پیوست

  • کد خبر : 124560
  • 08 شهریور 1400 - 15:57
جعفر سلمانی به استقلال پیوست
قرارداد جعفر سلمانی با استقلال 2 ساله است ولی از آنجایی که این بازیکن در اردوی تیم ملی است، قادر به حضور در ساختمان باشگاه استقلال نیست

جمهوریت : استقلال برای ادامه تقویت خط حمله خود روی گزینه های خارج از کشور تمرکز کرده و آبی ها پس از جذب امین قاسمی نژاد، اکنون موفق به جذب بازیکن فصل گذشته پورتیموننزه شدند. جعفر سلمانی که تابستان قبل از صنعت نفت آبادان جدا و راهی لیگ پرتغال شد، یکی از گزینه های اصلی فرهاد مجیدی برای افزایش بار تهاجمی آبی پوشان بود.


استقلالی ها طی مذاکراتی که در هفته های گذشته با همتایان خود در پرتغال داشتند، در نهایت موفق شدند رضایت مدیران پورتیموننزه را جلب کرده و سلمانی را به خدمت بگیرند تا این بازیکن که قابلیت بازی در دفاع و وینگر چپ را دارد، به عنوان یکی از جانشینان مهدی قایدی در فصل آینده باشد.

سلمانی در لیگ نوزدهم نمایش‌های درخشانی را در لباس صنعت نفت داشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم جنوبی بود. وینگر سرعتی آبادانی ها با پیشنهادی از تیم پورتیموننزه پرتغال مواجه شد که هدایت آن را پائولو سرجیو سرمربی سابق همین صنعت نفت بر عهده داشت.

این بازیکن شادگانی آنچنان باید و شاید در ترکیب پورتیموننزه به میدان نرفت و در حضور کوتاه مدتی که در ترکیب این تیم داشت، در بازی برابر ژیل ویسنته عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد.

با وجود این درخشش، سلمانی در بازی های بعدی بسیار کمتر به کار گرفته شد به نحوی که او در فصل گذشته تنها ۲۸۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت. او در فصل جدید نیز تاکنون ۸۴ دقیقه در ترکیب پورتیموننزه به میدان رفته و حضور ۶۲ دقیقه ای او برابر بواویشتا، پایان کار این بازیکن در فوتبال پرتغال بود.

سلمانی در دو لیگ هجدهم و نوزدهم مجموعا ۵۳ بار با پیراهن صنعت نفت به میدان رفت و ۳ گل زد و ۲ پاس گل نیز داد. البته این بازیکن در زمان حضور در آبادان، بیشتر در دفاع چپ به میدان می رفت و فرهاد مجیدی برای حضور در پست وینگر چپ و افزایش قدرت تهاجمی تیمش دست به خرید این بازیکن زده است.

قرارداد جعفر سلمانی با استقلال ۲ ساله است ولی از آنجایی که این بازیکن در اردوی تیم ملی است، قادر به حضور در ساختمان باشگاه استقلال نیست و به نظر می رسد که قرارداد این بازیکن در هتل محل اقامت ملی پوشان به امضا خواهد رسید تا از این بازیکن به عنوان جدیدترین خرید آبی ها رونمایی شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=124560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰