تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

گوشی لوکس لنوو Z5s فراری سوپرفست با ۱۲ گیگ رم در راه است

  • کد خبر : 12481
  • 26 آذر 1397 - 14:34
گوشی لوکس لنوو Z5s فراری سوپرفست با ۱۲ گیگ رم در راه است

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۲۶ آذر ۹۷ ساعت ۱۲:۳۰ به زودی لنوو Z5s فراری سوپرفست (Lenovo Z5s Ferrari SuperFast) به عنوان نسخه‌ای ویژه از پرچمدار تازه کمپانی چینی معرفی خواهد شد. البته هیجان‌انگیزترین چیز در مورد ورژن لوکس لنوو زد ۵ اس، وجود نام فراری در آن نیست؛ بلکه […]

به گزارش جمهوریت ;

کانسپت لنوو Z5s

۲۶ آذر ۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

به زودی لنوو Z5s فراری سوپرفست (Lenovo Z5s Ferrari SuperFast) به عنوان نسخه‌ای ویژه از پرچمدار تازه کمپانی چینی معرفی خواهد شد. البته هیجان‌انگیزترین چیز در مورد ورژن لوکس لنوو زد ۵ اس، وجود نام فراری در آن نیست؛ بلکه تجهیز آن به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی است.

یک تصویر لو رفته خبر از آن می‌دهد که کمپانی لنوو نیز همانند برخی دیگر از تولیدکنندگان گوشی‌های چینی، در حال همکاری با یک خودروساز بنام است. این عکس، قسمت About Phone در بخش تنظیمات گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که گمان می‌رود لنوو Z5s فراری سوپرفست باشد.

لنوو Z5s فراری سوپرفست

ظاهرا این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و ۱۲ گیگ رم قدرت می‌گیرد که در این صورت، باید آن را رکورددار دنیای موبایل از لحاظ ظرفیت حافظه رم بنامیم. تاکنون بالاترین ظرفیت رم در یک گوشی هوشمند، ۱۰ گیگابایت بوده که البته تعداد چنین دستگاه‌هایی هم انگشت‌شمار است. بر اساس این تصویر، لنوو Z5s فراری سوپرفست از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رابط کاربری  ZUI 10 نیز بهره می‌برد. این در حالی است که انتظار می‌رود در نسخه معمولی گوشی، تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام تعبیه شود.

در سال جاری، شاهد همکاری دو کمپانی چینی وان‌پلاس و اوپو نیز با خودروسازهای اروپایی بوده‌ایم. رونمایی از نسخه مک لارن وان پلاس ۶ تی در هفته گذشته، ثمره‌ی یکی از این همکاری‌ها بود و پیش‌تر هم با نسخه لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس آشنا شده بودیم. البته هواوی نیز همچنان پیوند خود با پورشه دیزاین را حفظ کرده است و امسال، دو گوشی لوکس را روانه بازار کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰