تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
9

طلبکار سوشا مکانی اموال پرسپولیس را توقیف کرد

  • کد خبر : 125296
  • 14 شهریور 1400 - 21:24
طلبکار سوشا مکانی اموال پرسپولیس را توقیف کرد
آرش شکر ریز، وکیل سوشا مکانی : به‌خاطر این که پرسپولیسی‌ها طلب موکلم را ندادند من این حکم را ترجمه کرده و به AFC ارسال می‌کنم.

جمهوریت : بر اساس حکم دادگاه به‌خاطر پرداخت نشدن طلب دروازه‌بان پیشین پرسپولیس، اموال این باشگاه توقیف شده است.

به گزارش ایسنا، پس از صدور رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت حدود ۸۰۰ میلیون تومان به سوشا مکانی و تایید این حکم در کمیته استیناف، سرخ ها مدت‌ها نتوانستند این طلب را بپردازند تا این که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شد. در ادامه به‌خاطر بدهی سوشا مکانی به یک فرد ثالث آن فرد توقیف دارایی‌های مکانی را از دادگاه دریافت کرده بود و پس از ارائه به باشگاه پرسپولیس خواسته بود طلب مکانی را به او بدهند.

با این حال گفته می‌شود، پرسپولیسی‌ها که این پول را به او (فرد ثالث طلبکار از سوشا مکانی) و یا دادگاه پرداخت نکردند، به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند که بدهی تسویه شده است و به همین خاطر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شد.

در همین رابطه طلبکار سوشا مکانی پس از پیگیری پرونده در دادگاه حکمی در اختیار گرفت که بر اساس آن باشگاه پرسپولیس ملزم است یا پول را بپردازد یا اموالش توقیف خواهد شد.

در همین رابطه آرش شکر ریز، وکیل سوشا مکانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به‌خاطر این که پرسپولیسی‌ها طلب موکلم را ندادند من این حکم را ترجمه کرده و به AFC ارسال می‌کنم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=125296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰