تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
13

اتفاق عجیب در آستانه سفر استقلال به دبی

  • کد خبر : 125315
  • 14 شهریور 1400 - 22:16
اتفاق عجیب در آستانه سفر استقلال به دبی
رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر 3 بازیکن استقلال که بابت دریافت نکردن مطالبات خود ناراحت هستند از اینکه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده به مظلومی گلایه کرده و با وجود اینکه وی قول داد مشکلات تا چند روز آتی حل شود قید سفر با تیم به دبی را زده و در فاصله کمتر از یک ساعت به پرواز استقلال در فرودگاه حضور پیدا نکردند.

جمهوریت : عدم پرداخت مطالبات برخی از بازیکنان استقلال باعث شد آن‌ها تصمیم بگیرند با این تیم به امارات سفر نکنند.

در تمرین امروز تیم استقلال چند بازیکن این تیم خطاب به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره این باشگاه اعلام کردند باشگاه با وجود تمدید قرارداد آنها به تعهداتش عمل نکرده و اگر این روند ادامه داشته باشد آنها در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

چند ساعت بعد از این اتفاق ۳ بازیکن سرشناس تیم استقلال در واکنش به حل نشدن مشکلات مالی این باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته خود اعضای این تیم را در سفر به امارات همراهی نکردند.

رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر ۳ بازیکن استقلال که بابت دریافت نکردن مطالبات خود ناراحت هستند از اینکه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده به مظلومی گلایه کرده و با وجود اینکه وی قول داد مشکلات تا چند روز آتی حل شود قید سفر با تیم به دبی را زده و در فاصله کمتر از یک ساعت به پرواز استقلال در فرودگاه حضور پیدا نکردند.این در حالی است که اعضای این تیم ساعت ۹ راهی امارات می شوند.

از طرفی ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت در این سفر غایب است و متین کریم زاده هم به دلیل مشکل خروج از کشور تیمش را همراهی نکرده است. ملی پوشان استقلال هم در قطر حضور دارند و به همین دلیل کار آماده سازی استقلال در فاصله یک هفته به دیدار با الهلال بسیار سخت شده است.

تیم فوتبال استقلال روز ۲۲ شهریور به مصاف الهلال عربستان می رود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=125315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰