تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

واکنش نیروی انتظامی به شلیک در کرج

  • کد خبر : 125770
  • 17 شهریور 1400 - 13:31
واکنش نیروی انتظامی به شلیک در کرج
تحقیقات تخصصی از سوی مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضائی در خصوص این موضوع در حال انجام است.

جمهوریت : فارس نوشت: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: عربده کشی و قدرت نمایی فردی در مهرشهر کرج با برخورد پلیس همراه شد؛ تصاویر تقطیع شده از این حادثه در فضای مجازی منتشر شده است.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: شامگاه روز ۱۳ شهریور خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که شخصی با حالت غیر عادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی در معابر شهری کرده و علاوه بر بر هم زدن نظم عمومی، اقدام به وارد آوردن آسیب به ۴ نفر از جمله یک خانم و اموال مردم از جمله چند خودرو و یک سوپرمارکت کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: بلافاصله مامور انتظامی وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت می‌کند که نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مامور نیز حمله ور می‌شود که در این هنگام مامور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زده که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس در یک اقدام سهوی تیری از اسلحه خارج و به متهم برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رسانه‌های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می‌دهند، گفت: فیلم کامل اوباشی گری و حمله به شهروندان از سوی این متهم توسط مرکز اطلاع رسانی پلیس منتشر خواهد شد.

محمدیان با بیان این که این فرد ۷ فقره سابقه درگیری و نزاع داشته، ادامه داد: تحقیقات تخصصی از سوی مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضائی در خصوص این موضوع در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=125770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰