تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

۶ شایعه درباره اینستاگرام که باید نادیده گرفته شوند!

  • کد خبر : 12700
  • 26 آذر 1397 - 23:34
۶ شایعه درباره اینستاگرام که باید نادیده گرفته شوند!

به گزارش جمهوریت ; محبوبیت بالای اینستاگرام موجب شده تا شایعات زیادی هم پیرامون آن ایجاد شود، متاسفانه توجه کردن به شایعات می‌تواند مانع استفاده شما از تمام امکانات آن شود. در این مقاله، تعدادی از شایعه‌های موجود درباره این شبکه اجتماعی بزرگ را بیان خواهیم کرد. اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی در […]

به گزارش جمهوریت ;

محبوبیت بالای اینستاگرام موجب شده تا شایعات زیادی هم پیرامون آن ایجاد شود، متاسفانه توجه کردن به شایعات می‌تواند مانع استفاده شما از تمام امکانات آن شود. در این مقاله، تعدادی از شایعه‌های موجود درباره این شبکه اجتماعی بزرگ را بیان خواهیم کرد.

اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی در اینترنت تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی مکانی برای ارتباط با دوستان، گسترش حوزه‌های تاثیرگذاری خود و کسب و کارتان در سطح جهانی است؛ شما تمام این کارها را می‌توانید تنها با چند ضربه روی گوشی هوشمند انجام دهید. ۶ مورد از شایعاتی که پیرامون این شبکه اجتماعی بزرگ ایجاد شده‌اند را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

۱: مسدودسازی  مخفیانه یوزرها توسط اینستاگرام

شایعه: اصطلاح در سایه مسدود کردن (Shadowbanning) به تمرین مسدودسازی یوزرهای نامناسب توسط این پلتفرم محبوب اشاره دارد. این قابلیت می‌تواند مسدودسازی یا محدود کردن یوزر را بدون هشدار قبلی انجام دهد، حتی کاربران نیز از فعال بودن آن اطلاعی ندارند. شما ممکن است امتیازات یوزر خود را به طور موقت یا دائم از دست بدهید.

افرادی که اعتقاد دارند حساب کاربری آن‌ها از این روش دچار محدودیت شده است، کاهش زیادی را هنگام مقایسه حساب کاربری خود با سایر کاربران مشاهده می‌کنند. کاربران بر این باورند که محتوای آن‌ها در نتیجه جستجو هشتگ نمایش داده نمی‌شود و همین مسئله را علت اصلی کاهش دیده شدن محتواهای تولیدی خود می‌دادند.

واقعیت: اینستاگرام به روشنی پاسخ داده است که وجود چنین قابلیتی حقیقت ندارد. حساب کاربری شما به دلیل استفاده زیاد از هشتگ یا هر نقض جزئی دیگری مسدود نخواهد شد. این پلتفرم اجتماعی در رابطه با برخی از حساب‌های کاربری که محتوایشان کمتر دیده می‌شود اظهار داشت:

این نتیجه بازاریابی ضعیف و استفاده از هشتگ‌های اشتباه توسط صاحب حساب کاربری است، نه به دلیل وجود مسدودسازی در سایه!

۲: شما صاحب هشتگ اختصاصی خود هستید

هشتگ اختصاصی در اینستاگرام

شایعه: هشتگی که برای نام تجاری خود در اینستاگرام ایجاد می‌کنید در مالکیت شما خواهد بود؛ سایر کاربران نمی‌توانند بدون تایید شما از هشتگ استفاده کنند. شما می‌توانید در برابر استفاده سایر کاربران از هشتگ برند شما، نوعی اقدامات قانونی را انجام دهید.

واقعیت: شاید از شنیدن این موضوع که شما مالک محتوای رسانه‌های اجتماعی خودتان نیستید، تعجب کنید؛ هر آن چیزی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، در مالکیت وب‌سایت قرار می‌گیرد. چیزی درباره مالکیت هشتگ وجود ندارد. تمامی کاربران سایت می‌توانند از هشتگ‌های ساخته شده شما استفاده کنند. با این که شما می‌توانید یک علامت تجاری را برای یک هشتگ خاص از لحاظ فنی دریافت کنید، اما نمی‌توانید مانع استفاده سایر کاربران از هشتگ موردنظر شوید.

۳: پست‌های شما توسط اینستاگرام مخفی می‌شود!

شایعه: پلتفرم اینستاگرام پست‌های شما را برای اهدافی خاص، مخفی می‌کند. هنگامی که قصد حرکت در تایم‌لاین خود را پس از ارسال تصاویر یا ویدیو دارید، ناگهان متوجه خواهید شد که پست‌های شما ناپدید شده‌اند. اینستاگرام این کار را به صورت عمدی و برای جلوگیری از مشاهده بیشتر پست شما توسط سایر کاربران انجام می‌دهد.

واقعیت: اینستاگرام پست‌های شما را به ترتیب زمانی نشان نخواهد داد؛ یعنی پست‌های شما به ترتیبی که آن‌ها را منتشر کرده‌اید، نمایش داده نخواهند شد. این شبکه اجتماعی با استفاده از الگوریتم خاص خود و سابقه قبلی شما در تعامل به منظور تعیین پست‌های مهم و حائز اهمیت شما برای مخاطبین بهره گرفته و چینش محتوا را بر اساس آن انجام می‌دهد.

نکته: اینستاگرام به شما امکان مخفی کردن پست‌هایی که تمایل ندارید برخی از مخاطبین مشاهده کنند را بدون نیاز به Unfollow خواهد داد.

۴: شما می‌توانید در اینستاگرام فالوور خریداری کنید

خرید فالوور در اینستاگرام

شایعه: خرید لایک و فالوور برای حساب کاربری خود در این پلتفرم، نوعی میانبر جهت تبدیل شدن به فرد تاثیرگذار خواهد بود. الگوریتم جستجوی این شبکه اجتماعی، تعداد زیاد فالوور و لایک‌های شما را در نظر گرفته و برای دیگران نمایش می‌دهد؛ این کار سبب می‌شود تا بیشتر دیده شوید و همچنین فالوورهای زیادی را در مدت زمان کوتاهی به دست آورید.

واقعیت: اینستاگرام فعالیت خود در برابر لایک و فالوورهای جعلی را آغاز کرده و با استفاده از برنامه شخص ثالث، اقدام به مسدود کردن حساب کاربری دارای تخلف خواهد کرد. برای مدت زمانی طولانی، برندهایی که قصد داشتند با استفاده از این شبکه اجتماعی جهت تبلیغ محصولات خود استفاده کنند، توسط افرادی که اقدام به خرید و فروش فالوور و لایک می‌کردند، فریب خورده‌اند. علاوه بر این، بارها نشان داده شده است که خرید فالوور و لایک تاثیری در تعامل کاربر نخواهد داشت؛ تنها محتوای خوب می‌تواند موثر باشد.

۵: حساب‌های تجاری باعث کاهش محبوبیت می‌شوند!

شایعه: تغییر وضعیت حساب کاربری به یک حساب تجاری باعث کاهش دسترسی به نام تجاری شما خواهد شد. اگر یک حساب شخصی و تجاری را نگه دارید و آن‌ها را به منظور ارسال محتوا تغییر دهید، مخاطبین شما تقسیم شده و دید کلی شما بر روی سایت کاهش می‌یابد. بهتر است تنها یک حساب کاربری داشته باشید تا از طریق آن بتوانید تمام محتواهای شخصی و عمومی خود را ارسال کنید.

واقعیت: این شبکه اجتماعی تمام حساب‌های کاربری شخصی و تجاری را دنبال می‌کند؛ ارزش حساب کاربری شخصی با تجاری برابر است. تغییر نوع حساب کاربری شخصی به تجاری باعث کاهش میزان دیده شدن شما نخواهد شد. هیچ کدام از آن‌ها موجب کم ارزش شدن برند تجاری شما در چشم فالوورها، تبلیغ‌کنندگان یا اینستاگرام نخواهد شد.

در حقیقت با داشتن یک حساب کاربری تجاری می‌توانید از صفحه تجزیه و تحلیل متریک این پلتفرم که به صورت اختصاصی برای تمام حساب‌های کاربری تجاری ارائه می‌شود، استفاده کنید.

نکته: اگر مدیریت چند حساب کاربری دشوار است، اینستاگرام میزان استفاده شما از اپلیکیشن را در نظر می‌گیرد.

۶: استفاده از هشتگ‌های زیاد، بد است

شایعه: اینستاگرام کاربرانی که از هشتگ‌های زیاد استفاده کنند را مجازات می‌کند. وجود تعداد زیادی هشتگ باعث از دست رفتن مخاطبین بالقوه شده و همچنین موجب شناسایی پست به عنوان هرزنامه توسط الگوریتم‌های اینستاگرام می‌شود.

واقعیت: در رابطه با تمام محتوای این شبکه اجتماعی، هشتگ‌ها نشانه‌هایی هستند که به منظور جستجوی پست‌های مرتبط مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین استفاده از هشتگ‌های زیاد (البته در حد مجاز) بهتر است. هشتگ‌هایی که برای یک محتوا استفاده می‌شوند، باید مرتبط باشند یا ارزش محتوای شما را متناسب با الگوریتم‌های جستجوی اینستاگرام قرار دهند. هنگامی که هشتگ مورد بحث قرار گیرد، کیفیت باید جای کمیت را بگیرد.

کشف پتانسیل کامل اینستاگرام

همانطور که می‌بینید، شایعات زیادی در رابطه با این شبکه اجتماعی وجود دارد که کاربران زیادی نیز آن‌ها را باور دارند، اما امیدواریم این مقاله بتواند باعث بی‌ارزش شدن شایعات شود. هنوز کسی دقیقا نسبت به مورد اهمیت قرار گرفتن محتوا برای اینستاگرام اطمینان ندارد.

داشتن محتوای جذاب و مفید را می‌توان تنها اصل تضمین‌شده برای موفقیت شما در این شبکه اجتماعی دانست، همچنین می‌توانید با گرفتن تایید از اینستاگرام، باعث افزایش اعتبار حساب کاربری خود شوید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰