تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

پاسخ به ادعای عجیب درباره واکسن فایزرِ وارداتی

  • کد خبر : 128451
  • 05 مهر 1400 - 19:58
پاسخ به ادعای عجیب درباره واکسن فایزرِ وارداتی
واکسن‌های mRNA در آمریکا برای زنان باردار، شیرده، زنانی که در تلاش برای باردار شدن هستند یا ممکن است در آینده باردار شوند، تائید و توصیه شده‌اند.

جمهوریت : پایگاه تحلیلی دارو و سلامت نوشت: محسن حیدری رئیس کمیته تقنین مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتی مدعی شد: فایزر گفته زنان باردار در آمریکا واکسن نزدند و فاز مطالعه ما معطل مانده. وزیر بهداشت گفته تعداد محدودی فایزر فقط برای زنان باردار وارد شده. آیا واسطه آمریکا، چند تا فایزر داده و شرط کرده فقط به زنان باردار بزنید تا فاز مطالعه را تکمیل کنیم؟ خطر بسیار جدیست؛ فروش اطلاعات زنان باردار.

درباره این ادعا ذکر نکات زیر ضروری است:

۱) واکسن‌های mRNA در آمریکا برای زنان باردار، شیرده، زنانی که در تلاش برای باردار شدن هستند یا ممکن است در آینده باردار شوند، تائید و توصیه شده‌اند، ۲) واکسن فایزر وارداتی به ایران علاوه بر زنان باردار به عنوان دوز تقویتی کادر درمان هم تزریق خواهد شد، ۳) فایزر بیانیه‌ای درباره واکسن نزدن زنان باردار در آمریکا نداده، ۴) تاکنون ۳۰٪ از زنان باردار در آمریکا واکسینه شده‌اند که آمار بالایی برای این گروه از زنان است، ۵) نتایج مطالعات حاکی از مثبت بودن نتیجه واکسیناسیون زنان باردار با واکسن‌های mRNA است و این زنان سطوح بالایی از آنتی‌بادی‌ها را به نوزادانشان نیز منتقل کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=128451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰