تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
9

ایوانیکا ترامپ خودش را شاهدخت و از “خاندان سلطنتی” آمریکا می‌دانست

  • کد خبر : 128853
  • 07 مهر 1400 - 15:42
ایوانیکا ترامپ خودش را شاهدخت و از “خاندان سلطنتی” آمریکا می‌دانست
گریشام که همچنین رئیس دفتر «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا بود، گفته است ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر خودشان را از اعضای خاندان سلطنتی تصور می‌کردند.

جمهوریت : سخنگوی پیشین کاخ سفید در کتاب جدیدی فاش کرد که دختر و داماد رئیس جمهوری پیشین آمریکا فکر می‌کردند از اعضای خاندان سلطنتی ایالات متحده هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر، زمانی که ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر بعد از پیروزی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ راهی واشنگتن دی.سی شدند، افراد بسیاری درباره نقش‌هایی که این دختر و داماد رئیس جمهوری وقت قرار بود در کاخ سفید ایفا کنند، گمانه‌زنی کردند.

آنها به عنوان مشاوران ارشد کاخ سفید در دوره ریاست ترامپ، در بحث‌های سیاستگذاری عمومی در طیف‌های مختلف، از مرخصی خانوادگی گرفته تا پیشنهادات صلح خاورمیانه، صاحب نفوذ بودند.


استفانی گریشام، سخنگوی پیشین کاخ سفید

با این حال استفانی گریشام، سخنگوی پیشین کاخ سفید در کتاب جدیدی تحت عنوان “اکنون به پرسش‌هایتان پاسخ می‌دهم” گفته است که این زوج تلاش داشتند از قدرت خودشان برای حضور در نشستی با الیزابت دوم، ملکه انگلیس استفاده کنند.

در این کتاب که به دست واشنگتن پست رسیده است، گریشام که همچنین رئیس دفتر «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا بود، گفته است ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر خودشان را از اعضای خاندان سلطنتی تصور می‌کردند.

خانم استفانی گریشام توضیح می‌دهد که چگونه این زوج در ژوئن ۲۰۱۹ تلاش داشتند به نشستی با ملکه انگلیس با حضور دونالد ترامپ و ملانیا راه یابند. پروتکل‌ها برای یک سفر رسمی بود، اما جلوی آنها گرفته شد چون فضای کافی داخل هلی‌کوپتر برای انتقال آنها وجود نداشت.

گریشام در کتاب خاطراتش مینویسد: در نهایت فهمیدم که داشت چه اتفاقی می‌افتاد. جارد و ایوانکا فکر می‌کردند از اعضای خاندان سلطنتی ایالات متحده هستند.

در این کتاب گریشام به یاد می‌آورد که بانوی اول و کارکنان کاخ سفید، ایوانکا ترامپ را “شاهدخت” خطاب می‌کردند. این سخنگوی سابق همچنین نام مستعاری به جارد کوشنر داده بود، چون او شخصیتی داشت که خودش را در پروژه‌های دیگران دخالت می‌داد و بعد وقتی مشکلاتی پیش می‌آمد، خودش را کنار می‌کشید.

گریشام در زمانی سخنگوی کاخ سفید شد که ترامپ روابط نه چندان دوستانه‌ای با رسانه‌ها داشت. این خانم هرگز در دوران خودش کنفرانس خبری برگزار نکرد و در عوض مصاحبه‌های تلویزیونی با رسانه‌های خاص انجام می‌داد. او کمتر از یکسال سخنگوی کاخ سفید بود و بعد دبیر مطبوعاتی ملانیا ترامپ شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=128853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰