تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

فروتن: کی‌روش یک بزرگتر مثل فرگوسن بالای سرش لازم دارد/ رسانه‌ها توجه به تیم ملی را گدایی می‌کنند

  • کد خبر : 12977
  • 27 آذر 1397 - 12:09
فروتن: کی‌روش یک بزرگتر مثل فرگوسن بالای سرش لازم دارد/ رسانه‌ها توجه به تیم ملی را گدایی می‌کنند

به گزارش جمهوریت ; پیشکسوت فوتبال کشورمان پیشنهاد از باشگاه پیکان را تکذیب کرد. بهمن فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شایعه پیشنهادش از پیکان اظهار داشت: من هیچ صحبتی با باشگاهی نداشتم ولی دوست دارم به لیگ برتر برگردم و اگر پیشنهاد داشته باشم قبول می‌کنم. پیکان تیم خوبی است و […]

به گزارش جمهوریت ;

فروتن: کی‌روش یک بزرگتر مثل فرگوسن بالای سرش لازم دارد/ رسانه‌ها توجه به تیم ملی را گدایی می‌کنند

پیشکسوت فوتبال کشورمان پیشنهاد از باشگاه پیکان را تکذیب کرد.

بهمن فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شایعه پیشنهادش از پیکان اظهار داشت: من هیچ صحبتی با باشگاهی نداشتم ولی دوست دارم به لیگ برتر برگردم و اگر پیشنهاد داشته باشم قبول می‌کنم. پیکان تیم خوبی است و جایی که مجید جلالی در آن حضور داشته قطعاً محیط مناسبی برای کار است.

وی در مورد شرایط این روزهای تیم ملی هم گفت: تیم ملی به خاطر رفتارهای کی‌روش محبوبیتش را از دست داده است و من خودم به شخصه آن قدر که پیگیر بازی‌های آسیایی پرسپولیس بودم برای تیم ملی آن انگیزه را ندارم. کی‌روش در طول این سال‌ها رفتار مناسبی که منجر به محبوبیت تیم ملی شود نداشته و هیچ دوستی هم در فوتبال ایران برای خودش نگه نداشته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: کی‌روش در منچستر یک بزرگتر مثل فرگوسن بالای سرش داشت که رفتار او را کنترل می‌کرد و وجود همچین شخصی در تیم ملی کنار او لازم است که متاسفانه وجود ندارد. او متوجه نیست وقتی با باشگاه محبوبی مثل پرسپولیس در می‌افتد هواداران آن باشگاه علیه او می‌شوند و دودش در چشم تیم ملی می‌رود. اگر دقت کنید این روزها رسانه‌ها برای تیم ملی توجه گدایی می‌کنند.

فروتن در مورد اوضاع تیم ملی در جام ملت‌ها هم گفت: در حال حاضر لژیونرهای ما اوضاع خوبی مثل سابق ندارند و اکثراً نیمکت نشین هستند یا اگر بازی می‌کنند خبری از گلزنی یا درخشش آنها به گوش نمی‌رسد. در حال حاضر اگر برای قهرمانی صحبت کنیم من ژاپن را شانس اول می‌دانم و کار سختی برای رقابت با آنها داریم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰