تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4
نخستین برنامه مشترک سیما و صدا تولید شد؛

خاطره‌بازی با صداهای ماندگار

  • کد خبر : 130230
  • 15 مهر 1400 - 0:01
خاطره‌بازی با صداهای ماندگار
اولین قسمت از برنامه‌ «پرنیان صدا» جمعه ۱۶ مهر ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

جمهوریت : به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، اولین قسمت از برنامه‌ «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی و اجرای سعید توکل، جمعه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۰ هم‌زمان با شروع ماه ربیع الاول از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

مجله تلویزیونی «پرنیان صدا» به عنوان نخستین برنامه مشترک سیما و صدا در تاریخ رسانه ملی است که در هشت دهه عمر پربار رادیو، به دنبال ماه‌ها پژوهش، تحقیق و تصویریابی هر هفته جمعه ها از شبکه پنج سیما پخش می شود.
سعید توکل تهیه کننده برنامه «پرنیان صدا» گفت: این برنامه در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای در گروه خانواده و کودک شبکه پج سیما تهیه و تولید می شود که از بخش‌هایی بسیار متنوع و فراموش نشدنی تشکیل شده است و هر هفته جمعه ها به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

وی افزود: این برنامه از بخش‌هایی چون آلبوم خاطرات، مسابقه صدای ماندگار، مهمان هفته، اطاق فرمان، رادیو در گذر زمان، آرشیو طنز و تبسم، خاطرات سردبیر، رادیو ۱۴۰۰، ترانه های شادمانه، پرنیان استان ها و همچنین آیتم تعاملی (گنجینه) تشکیل شده است که این آیتم در برگیرنده منابع قدیمی و ارزنده صوتی و تصویری است که مجموعه داران و علاقه‌مندان به رادیو به صورت شخصی آن ها را جمع‌آوری کرده اند و با نام خودشان با سایر هموطنان به اشتراک خواهند گذاشت.
این تهیه کننده پیشکسوت در پایان یادآور شد: مخاطبان شبکه پنج سیما با تماشای «پرنیان صدا» با برنامه‌های برجسته و اثرگذاری که از ابتدای تاسیس رادیو (اردیبهشت ۱۳۱۹) تاکنون روی آنتن رفته است آشنا خواهند شد. همچنین با بیوگرافی و صدا و سیمای هنرمندان شاخص و نام آشنایی که در دوره‌های گوناگون، همدل و همنشین مردم سرزمینشان بوده‌اند و در شادی‌ها و غم‌ها چون دوست و رفیقی هم‌زبان با کلام و ترنم نغمه‌ها و اجرای نمایش‌ها و گزارش‌ها دلگرمشان کرده‌اند، تجدید خاطره خواهند کرد.
مخاطبان برنامه «پرنیان صدا» می توانند از طریق فضای مجازی @parnianesedatv۵ و شماره پیامگیر ۱۰۰۰۰۵۲۴ و یا با شماره همراه ۰۹۱۰۹۹۰۰۱۳۱ با این برنامه تماس برقرار کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=130230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰