تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
10

نشست غیرعلنی مجلس با امیر عبداللهیان، بذرپاش و میرکاظمی

  • کد خبر : 130558
  • 17 مهر 1400 - 16:39
نشست غیرعلنی مجلس با امیر عبداللهیان، بذرپاش و میرکاظمی
این میهمانان به ترتیب در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در مجلس حاضر می‌شوند و بخشی از جلسه مجلس با آنها به صورت غیرعلنی و بخشی نیز به صورت علنی خواهد بود.

جمهوریت : سخنگوی هیات رئیسه مجلس از نشست‌های غیرعلنی مجلس با رئیس دیوان محاسبات، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر امور خارجه خبر داد.

سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه میهمانان جلسات مجلس در هفته جاری هستند.

وی افزود: این میهمانان به ترتیب در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در مجلس حاضر می‌شوند و بخشی از جلسه مجلس با آنها به صورت غیرعلنی و بخشی نیز به صورت علنی خواهد بود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بنا دارد تا در مورد تحولات صورت گرفته در بودجه گزارشی را به نمایندگان ارائه کند و مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات نیز برای ارائه گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ به مجلس می‌آید.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه با حضور در صحن مجلس گزارشی را از آخرین تحولات منطقه به نمایندگان ارائه می‌کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=130558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰