تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

قیمت و مشخصات هیوندای نکسو اعلام شد

  • کد خبر : 13156
  • 27 آذر 1397 - 18:03
قیمت و مشخصات هیوندای نکسو اعلام شد

به گزارش جمهوریت ; هیوندای سرانجام مشخصات و قیمت نهایی کراس‌اور هیدروژنی جدید با نام Nexo را اعلام کرد. این کراس‌اور با قیمت حدود ۶۰ هزار دلار وارد خواهد شد. هیوندای Nexo جدیدترین شاسی بلند پیل سوختی هیوندای به‌زودی با قیمت دقیق ۵۹ هزار و ۳۴۵ دلار وارد نمایندگی‌های فروش این شرکت در کالیفرنیا خواهد […]

به گزارش جمهوریت ;

هیوندای سرانجام مشخصات و قیمت نهایی کراس‌اور هیدروژنی جدید با نام Nexo را اعلام کرد. این کراس‌اور با قیمت حدود ۶۰ هزار دلار وارد خواهد شد.

هیوندای Nexo جدیدترین شاسی بلند پیل سوختی هیوندای به‌زودی با قیمت دقیق ۵۹ هزار و ۳۴۵ دلار وارد نمایندگی‌های فروش این شرکت در کالیفرنیا خواهد شد. نزدیک‌ترین رقیب هیوندای نکسو تویوتا میرای به شمار می‌رود که ۶۰ دلار قیمت کم‌تری از هیوندای دارد. هیوندای امید زیادی به موفقیت نکسو با توجه به شاسی بلند بودن و طراحی معمول‌تر آن در مقایسه با تویوتا میرای دارد. همچنین این سازنده‌ی کره‌ای عنوان کرده که هیوندای نکسو می‌تواند با هربار سوخت‌گیری بیش از ۶۱۹ کیلومتر مسافت را طی کند.

hyundai NEXO

هیوندا نکسو در دو تیپ وارد بازار خواهد شد که تیپ پایه‌ی آن با نام Blue، حدود ۶۰ هزار دلار و تیپ فول آن با نام لیمیتد ۶۲ هزار و ۸۴۵ دلار قیمت دارند. هیوندای نکسو حتی در تیپ پایه‌ی بلو نیز امکانات خوبی دارد؛ به‌طوری که رینگ‌های ۱۷ اینچی اسپرت، چراغ‌های اصلی LED، تودوزی چرم سنتتیک، صندلی‌های برقی و گرمکن صندلی‌ها در فهرست تجهیزات آن به چشم می‌خورند. در زمینه‌ی فناوری‌های کمکی رانندگی و ایمنی نیز مواردی چون کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار نقطه کور و سیستم ترمز اضطراری خودکار در نکسو موجود هستند.

hyundai nexo

مقاله‌های مرتبط:

با ارتقای نکسو به تیپ لیمیتد، امکانات بیشتری همچون رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی، سانروف برقی، صندوق عقب برقی، سیستم صوتی حرفه‌ای Krell با هشت بلندگو، سیستم کمکی پارک، سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان گرم‌شونده و سردکن صندلی‌های جلو را دریافت خواهید کرد.

هیوندای نکسو در حال حاضر رقیب مستقیمی در بازار ندارد و تنها رقبایش تویوتا میرای و هوندا کلریتی پیل سوختی هستند. هوندا نیز از سال آینده مدل کلریتی را دیگر به فروش نخواهد رساند و این یعنی سهم هیوندای از بازار بیشتر خواهد شد. گرچه تسلا مدل X یک خودروی برقی بوده و مستقیما رقیب نکسو محسوب نمی‌شود اما با توانایی طی کردن ۴۷۲ کیلومتر با هر بار شارژ از نظر مسافت با نکسو قابل رقابت است؛ البته تسلا قیمتی بسیار بالا و بیش از ۱۰۰ هزار دلار دارد. بنابراین هیوندای نکسو هم از نظر قیمتی از تسلا بهتر بوده و هم شعاع حرکتی بیشتری دارد. در کل هیوندای نکسو پیل سوختی یکی از بهترین انتخاب‌ها در شاسی بلندهای بازه‌ی قیمتی ۶۰ هزار دلار است.

hyundai nexo

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=13156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰