تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

انتقاد از حق مأموریت سفرهای خارجی

  • کد خبر : 132636
  • 28 مهر 1400 - 15:09
انتقاد از حق مأموریت سفرهای خارجی
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تأکید کرد: از آقای کوثری می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند که یا حق ماموریت‌ها قطع و یا کم شود.

جمهوریت : نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مبالغ پرداختی برای حق ماموریت سفرهای خارجی گفت: اختصاص حق ماموریت با وجود بلیت رایگان هواپیما یا هتل رایگان معنی ندارد.

حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با بیان اینکه دولت الکترونیک یک تحول اداری و انقلاب اداری ایجاد می‌کند، اظهار داشت: ضرورت سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع با استفاده از دولت الکترونیک در ایام کرونا بیشتر احساس می‌شد، اما متأسفانه ما بیشتر از ۲۵ درصد از این ظرفیت استفاده نکرده‌ایم که لازم است در این خصوص تدبیر شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع حق ماموریت نمایندگان مجلس و کارکنان دستگاه‌های دولتی گفت: معنی ندارد که وقتی افراد با بلیت رایگان و هتل رایگان به ماموریت خارجی می‌روند که مثلا از یک نمایشگاه بازدید کنند، مبالغی مانند ۱۵ میلیون یا ۲۰ میلیون تومان حق ماموریت برایشان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تأکید کرد: از آقای کوثری می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند که یا حق ماموریت‌ها قطع و یا کم شود.

جلالی در ادامه به مشکلات مربوط به صادرات خشکبار در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: کل صادرات خشکبار ما ۵ میلیارد دلار است و اگر بخواهیم این صادرات را در قالب پیمان‌سپاری‌های ارزی یا اختصاص ارز نیمایی انجام دهیم، خسارت به کشاورزان خواهد بود. بنابراین لازم است در این خصوص هم چاره‌اندیشی شود.

وی همچنین به مشکلات مناطق کویری و آب این مناطق اشاره کرد و گفت: کشاورزی در مناطق کویری در حال نابودی است و لازم است دولت کشاورزی مکانیزه و آبیاری نوین را به ویژه در جاهایی مانند رفسنجان که باغ‌های پسته رو به نابودی است دنبال کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=132636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰