تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
13
ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با جمهوریت:

حمله سایبری در سالگرد فتنه بنزینی برای کشاندن مردم به خیابان ها بود/ نیاز به یک ارتش سایبری زیر نظر نیروهای مسلح اثبات شد/ مردم با صبوری تودهنی سختی به صهیونیست ها زدند

  • کد خبر : 133510
  • 05 آبان 1400 - 15:37
حمله سایبری در سالگرد فتنه بنزینی برای کشاندن مردم به خیابان ها بود/ نیاز به یک ارتش سایبری زیر نظر نیروهای مسلح اثبات شد/ مردم با صبوری تودهنی سختی به صهیونیست ها زدند
نماینده مردم نجف آباد درباره حمله سایبری به سامانه سوخت تاکید کرد که این موضوع در دومین سالگرد حوادث آبان 98 برای راه اندازی یک فتنه بنزینی جدید بود.

جمهوریت– ابوالفضل ابوترابی ، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم نجف آباد در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره حمله سایبری به سامانه هوشمند مدیریت سوخت گفت: در دومین سالگرد فتنه بنزینی سال ۹۸ ، دشمن حمله سایبری کرد و سعی کرد تا با یک پیوست رسانه ای در کنار این حمله سایبری ، شایعه گرانی بنزین را انداختند تا از این طریق یعنی شایعه در کنار هک سیستم ها در سالگرد فتنه بنزینی ، مردم را به کف خیابان بکشانند.

وی تاکید کرد: در سال های اخیر ما دو تو دهنی بزرگ به اسرائیل زدیم ؛ اول دادن بنزین به حزب الله لبنان یکی هم مدیریت و نقش بر آب شدن نقشه هک سایبری روز گذشته .

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها همچنین گفت: مردم با متانت و صبوری و اطلاع رسانی درست ، تودهنی محکمی به صهیونیست ها زدند.

ابوترابی با بیان این که «این اتفاق ثابت کرد که ما به شدت نیازمند یک ارتش سایبری هستیم» ، افزود: فضای سایبری ما باید خود را تقویت کنند ، همه زندگی ما در فضای مجازی و اینترنتی و سایبری است و از بانک تا هزاران موضوع دیگر در این فضا قرار دارد ، بنابراین باید در ارتباط با ارتقاء امنیت به صورت جدی وارد عمل شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: نیروی مسلح با محوریت پدافند غیرعامل باید یک ارتش سایبری ذیل نیروهای مسلح برای دفاع از فضای سایبری کشور ایجاد کند.
مطلب مرتبط :
نماینده مجلس: باید پاسخ حمله سایبری را بدهیم
واکنش رئیسی به حمله دیروز به سیستم جایگاه‌های سوخت
تغییر ملموس در اطلاع رسانی صداوسیما ؛ رادیو و تلویزیون مرجع خبری مردم می شود؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=133510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰