تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
12

رئیس قوه قضائیه: ‌‌از دیدن این همه مشکل در خوزستان شرمنده شدم

  • کد خبر : 133583
  • 06 آبان 1400 - 13:42
رئیس قوه قضائیه: ‌‌از دیدن این همه مشکل در خوزستان شرمنده شدم
امروز همه مدیران و مسئولان کشوری در حل مسائل مردم مصمم و با اراده هستند که در این زمینه، مشکلات و عوامل پیشگیری کننده در امر حل مسائل مردم بسیار هستند که با صبر و استقامت قابل رفع و عبور هستند.

جمهوریت : رئیس قوه قضائیه گفت: وجود این همه مسائل و مشکلات در استان خوزستان با وجود این همه ظرفیت‌های غنی، مسئولین کشوری را شرمنده مردم این استان می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان خوزستان در اهواز، با اشاره به برخی از افتخارات استان خوزستان در طول دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا و جانبازان استان خوزستان جزو، افتخارات این سرزمین هستند که همیشه مورد ستایش و تقدیس باید باشند و در مقابل حل مسائل مردم باید آنها را ولی نعمت خود دانست.

وی افزود: استان خوزستان، دارای ظرفیت‌های پیدا و پنهان بسیار است که ظرفیت‌های غنی برای توسعه و پیشرفت استان هستند اما در مقابل این ظرفیت‌ها، مشاهده مسائل و مشکلات عدیده استان، مدیران کشوری را شرمنده مردم کرده است و امروز همه برای حل این مسائل مصمم کرده است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امروز همه مدیران و مسئولان کشوری در حل مسائل مردم مصمم و با اراده هستند که در این زمینه، مشکلات و عوامل پیشگیری کننده در امر حل مسائل مردم بسیار هستند که با صبر و استقامت قابل رفع و عبور هستند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=133583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰