تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
12

عقب‌نشینی قیمت بیت‌کوین

  • کد خبر : 133690
  • 08 آبان 1400 - 0:16
عقب‌نشینی قیمت بیت‌کوین
در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابه‌جا شده و ارزش کل این بازار نیز به ۲.۶ تریلیون دلار رسیده است.تعداد ارزهای مجازی جهان هم امروز به ۱۳ هزار و ۳۳۰ نوع رسید.

جمهوریت : فارس به نقل از کوین مارکت کپ نوشت: در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد عقب‌نشینی قیمت بیت‌کوین از ۶۱ هزار دلار بودیم.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین ۰.۱۴درصد ریخت و از ۶۱ هزار دلار عقب‌نشینی کرد.
هم اکنون پادشاه ارزهای مجازی ۶۰۹۷۶ دلار در حال خرید و فروش شدن است. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش هم حدود ۴ درصد پایین آمده و ارزش کل بازار جهانی بیت‌کوین را به ۱.۱۵ تریلیون دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۶۷ هزار بیت‌کوین به ارزش ۴۰ میلیارد دلار در بازار جهانی جابه‌جا شد و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۸۳۱ عدد رسید.اتریوم در معاملات امروز بیشترین رشد قیمت را به ثبت رساند و ۳.۷ درصد بالا رفت و ۴۳۱۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

باینانس کوین هم رشد مشابهی داشت و هم اکنون ۴۹۸.۹ دلار در حال فروش است.کاردانو اما ۰.۴ درصد پایین آمد و ۲ دلار در حال دست به دست شدن است.

ریپل نیز ۰.۳ درصد پایین آمد و ۱.۰۶ دلار خرید و فروش می‌شود.داج‌کوین حدود ۶ درصد و شیبائینو نیز حدود ۱۱ درصد ریخت و به ترتیب ۲۸ سنت و ۰.۰۰۰۰۶۸ خرید و فروش می‌شوند.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابه‌جا شده و ارزش کل این بازار نیز به ۲.۶ تریلیون دلار رسیده است.تعداد ارزهای مجازی جهان هم امروز به ۱۳ هزار و ۳۳۰ نوع رسید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=133690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰