تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
14

تنش در جلسه وزیر نیرو با کشاورزان اصفهانی

  • کد خبر : 135860
  • 23 آبان 1400 - 11:51
تنش در جلسه وزیر نیرو با کشاورزان اصفهانی
کشاورزان، عصبانی از اظهارات وزیر نیرو، جلسه استانداری را ترک کرده و از سالن خارج شدند. کشاورزان حدود ۳۰ دقیقه در حیاط استانداری بودند تا اینکه یک نفر از طرف استاندار آمد و کشاورزان را به سالن دعوت کرد.

جمهوریت : امتدادنیوز نوشت : شنیده‌ها حاکی است جلسه وزیر نیرو با کشاورزان اصفهانی با تنش همراه شده.

در توضیح این خبر آمده:

* روز گذشته ساعت ۵ بعدازظهر قرار بود نشستی با حضور وزیر نیرو، استاندار اصفهان و کشاورزان درباره آب برگزار شود.وزیر نیرو با تاخیر به استانداری اصفهان رفت.جلسه ساعت ۶ونیم برگزار و با تنش و قهر کشاورزان همراه شد.

* به گفته محمدرضا جعفری، عضو هیات مدیره صنف کشاورزان اصفهان به خبرپارتی ، در ابتدای جلسه، کشاورزان صحبت کرده و دغدغه‌هایشان را گفتند. وزیر نیرو قول داد حق آبه کشاورزان اصفهانی و خسارت‌های آنان پرداخت شود.

* کشاورزان در ادامه از وزیر نیرو خواستند تاریخ دقیق بازگشت آب به زاینده‌رود را اعلام کند. وزیر نیرو گفت که آب زمانی باز می‌شود که حجم آب پشت سد حداقل به ۳۵۰ میلیون مترمکعب برسد. این گفته با اعتراض و عصبانیت کشاورزان همراه شد.

* کشاورزان عصبانی با فریاد، اعتراض خود به وزیر نیرو را نشان دادند. کسی بطری آب به سمت وزیر نیرو یا استاندار پرتاب نکرد فقط یکی از کشاورزان بطری آب معدنی را بلند کرد و با فریاد و عصبانیت گفت که این آب ماست که برده‌اید و حالا آن را ۴هزار تومان به ما می‌فروشید.

* کشاورزان، عصبانی از اظهارات وزیر نیرو، جلسه استانداری را ترک کرده و از سالن خارج شدند. کشاورزان حدود ۳۰ دقیقه در حیاط استانداری بودند تا اینکه یک نفر از طرف استاندار آمد و کشاورزان را به سالن دعوت کرد.

* با بازگشت کشاورزان به سالن، استاندار گفت که کمیته‌ای با حضور نماینده کشاورزان تشکیل می‌شود تا درباره بازگشت آب به زاینده‌رود تصمیم بگیرد. قرار شد این تصمیم از طرف استاندار به وزیر نیرو اعلام شود تا برای بازگشایی آب تصمیم‌گیری شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=135860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰