تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

دورهمی یلدای کارآفرینان استارت آپی با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

  • کد خبر : 13606
  • 28 آذر 1397 - 14:34
دورهمی یلدای کارآفرینان استارت آپی با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: حسین مرادی ۲۸ آذر ۹۷ ساعت ۱۳:۳۰ سومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارت آپی با حمایت همراه اول در روز چهارشنبه‌ ۲۸ آذرماه ۹۷ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. در این رویداد بیش از ۲۰۰۰ نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری حضور خواهند داشت. دورهمی یلدای کارآفرینان […]

به گزارش جمهوریت ;

دورهمی یلدای کارآفرینان استارت آپی

۲۸ آذر ۹۷ ساعت ۱۳:۳۰

سومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارت آپی با حمایت همراه اول در روز چهارشنبه‌ ۲۸ آذرماه ۹۷ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. در این رویداد بیش از ۲۰۰۰ نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری حضور خواهند داشت.

دورهمی یلدای کارآفرینان استارت آپی هر ساله همزمان با شب یلدا و با حضور مدیران استارت آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، مدیران اتحادیه‌ها، فضای کار اشتراکی، مدیران دولتی و حاکمیتی، استودیوها، فعالان استارت آپی و سرمایه‌گذاران سنتی برگزار می‌شود. از این رو شرکت همراه اول برای توسعه دیجیتالی کشور حمایت ویژه‌‌ای را برای سومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارت آپی در نظر گرفته است.

حمایت همراه اول از دورهمی یلدای کارآفرینان استارت آپی

همراه اول بر اساس برنامه‌ راهبردی ۵ ساله خود با نام تحقق رویای دیجیتال، فعالیت‌های حمایتی متعددی را انجام داده و در همین راستا برای سومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارت آپی حمایت ویژه‌ای را در نظر گرفته است. این رویداد در روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه سال ۹۷ با حضور ۲۰۰۰ نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری و با سخنرانی سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و همچنین محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. از سایر برنامه‌های این رویداد می‌توان به برگزاری پنل‌های تخصصی‌ کارآفرین استارت آپی‌ و تامین منابع مالی سرمایه‌گذاران، اهدای تندیس یلدا و معرفی مراکز نوآوری جدید اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=13606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰