تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
9

جزئیات عروسی پرحادثه در صومعه‌سرا

  • کد خبر : 136861
  • 30 آبان 1400 - 13:28
جزئیات عروسی پرحادثه در صومعه‌سرا
عمق گودال ایجاد شده برخلاف آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، بیشتر از یک متر نبود و داخل گودال آب باران بود

جمهوریت : به‌دنبال نشست ناگهانی زمین در یک تالار عروسی در شهر صومعه‌سرا، تعدادی از میهمانان به داخل گودالی یک متری سقوط کردند اما خوشبختانه آسیبی ندیدند.

در روزهای گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از حادثه‌ای هولناک در یک تالار عروسی حکایت داشت. این کلیپ نشان می‌داد که هنگام برگزاری مراسم عروسی در این تالار، ناگهان زمین دهان باز کرد و افرادی را که دور یکی از میزها نشسته بودند به داخل گودالی پر از آب سقوط کردند. به‌دنبال این حادثه، مراسم عروسی مختل شد و تیمی از امدادگران اورژانس راهی تالار شدند اما معلوم شد که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

درحالی‌که شایعات زیادی درباره این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، روز گذشته مسئول این تالار جزئیات حادثه را شرح داده است. وی گفت: چهارشنبه شب‌، یک مراسم عروسی در تالار منطقه کلیدبر صومعه‌سرا برگزار شده بود. این در حالی بود که طی روزهای قبل، شاهد بارش شدید باران در این منطقه بودیم. حدود ساعت ۱۰:۳۰ چهارشنبه ‌شب و زمانی که مراسم در حال برگزاری بود، ناگهان قسمتی از تالار نشست کرد و افرادی را که دور یک میز در آن قسمت نشسته بودند به داخل گودالی پر آب سقوط کردند.

مسئول تالار ادامه داد: عمق گودال ایجاد شده برخلاف آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، بیشتر از یک متر نبود و داخل گودال آب باران بود که در روزهای گذشته به زمین نفوذ کرده بود و باعث سستی زمین و در پی آن، رخ دادن این حادثه بود. خوشبختانه افرادی که داخل گودال سقوط کردند، آسیب چندانی ندیدند و پس از آن تالار برای انجام تعمیرات و جلوگیری از حوادث احتمالی تعطیل شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=136861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰