تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

بیانیه استقلال درباره آیتم جنجالی فوتبال برتر: سیگار کشیدن عوامل صداوسیما موجب جریمه شد

  • کد خبر : 137235
  • 02 آذر 1400 - 13:26
بیانیه استقلال درباره آیتم جنجالی فوتبال برتر: سیگار کشیدن عوامل صداوسیما موجب جریمه شد
فراموش نمی‌کنیم، دو سال قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما در راهروهای ورزشگاه آزادی؛ فدراسیون فوتبال را به مبلغ ۳۰۰۰ دلار جریمه کرد.
جمهوریت : باشگاه استقلال به آیتم منتشر شده شب گذشته برنامه فوتبال برتر مربوط به طرفداران این تیم واکنش نشان داد.

 شب گذشته برنامه فوتبال برتر آیتمی را در ارتباط حضور تماشاگران در بازی استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی منتشر کرد که عده‌ای از طرفداران را در حال استعمال دخانیات نشان می‌داد.

محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال در واکنش به این اتفاق نوشت: “متأسفانه در برنامه فوتبال برتر مورخ دوشنبه اول آذر آیتمی درباره مصرف دخانیات در روز مسابقه استقلال با نساجی مازندران پخش شد که مصداق هتک حرمت و حیثیت اشخاص تلقی می‌شود.

نکته‌ای که بیش از هر چیز تلخ و ناراحت‌کننده به نظر آمد، تصویربرداری پنهانی از چند هوادار نوجوان و جوان تیم استقلال در حال استعمال دخانیات بود که می‌تواند عواقب نگران کننده‌ و پیش‌بینی ناپذیری برای این افراد به همراه داشته باشد.

بی‌تردید مصرف دخانیات در محیط ورزشگاه‌ها پسندیده نیست و باید با فرهنگ‌سازی نسبت به اصلاح روند اقدام نمود اما شیوه پرداختن برنامه فوتبال برتر به موضوع به نحوی که مسأله را مختص به یک باشگاه می‌کند، علاوه بر اینکه به حیثیت اشخاص ضربه می‌زند، شیوه‌ای غیرسازنده در مواجهه با مسأله است که حیثیت و حرمت افراد را نادیده می‌گیرد. حداقل انتظار از برنامه مذکور جبران این خطا و اصلاح این روند است.

این رویکرد برنامه فوتبال برتر در حالیست که فراموش نمی‌کنیم، دو سال قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما در راهروهای ورزشگاه آزادی؛ فدراسیون فوتبال را به مبلغ ۳۰۰۰ دلار جریمه کرد.”

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=137235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰