تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
16

عذرخواهی احمد نادری از مردم بابت حضور در سانتیاگو برنابئو

  • کد خبر : 137834
  • 08 آذر 1400 - 16:33
عذرخواهی احمد نادری از مردم بابت حضور در سانتیاگو برنابئو
احمد نادری نوشت : این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده، عذرخواهم.

جمهوریت : رئیس شورای ‌اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی(‌IPU‌) ضمن ارائه توضیحاتی درباره حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و سویا گفت: این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده، عذرخواهم.

احمد نادری نماینده تهران در صفحه توییتر خود درباره حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نوشت:

«بارها موضوعات مختلف را همینجا به مردم توضیح داده‌ام.

درخصوص توییت قبلی هم طبق همین رویه عرض می‌کنم که بنده به‌ عنوان رئیس شورای اجرایی اتحادیه جهانی بین المجالس مجلس، در این سفر هر روز ساعت هشت صبح تا هشت شب در پنل‌ها و نشست‌های مختلف حضور داشتم که گزارش آن‌ها در توییت‌های قبلی قابل مشاهده است.

دیشب ساعت ۹ شب و بعد از اتمام جلسات باتوجه به اینکه در دوره دانشجویی هم بعضا بازی‌های لیگ اروپا را باتوجه به رویکردهای مردم شناختی دنبال می‌کردم، از این فرصت در پایان برنامه کاری روزانه استفاده کردم و طبق گزارش‌های قبلی از جلسات و برنامه‌ها که منتشر کردم، این مورد را هم به اشتراک گذاشتم، چرا که مسئله‌ای برای پنهان کردن از مردم وجود ندارد.

این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده عذرخواهم.

از این به بعد هم همچنان خودم را مقید به ارائه گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌ها می‌دانم.»

بامداد امروز نادری عکس هایی از حضور خود به همراه رحیم زارع نماینده آباده و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای تماشای بازی بین دو تیم رئال مادرید و سویا منتشر کرد و نوشت: از نزدیک‌ و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برد زیبای رئال مادرید در مقابل سویا را شاهد بودم. مدتهای مدید بود که ورزشگاه نرفته بودم. کاش وقت بود تا مردم نگاری طرفداران رئال را انجام‌ می‌دادم. بسیار منظم، جدی، متعصب و خونگرم بودند. هیچ نشانه ای از وندالیسم (خرابکاری) ندیدم.

نادری به همراه علی نیکزاد نایب رییس مجلس و رحیم زارع نماینده آباده و مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران برای شرکت در یک صد و چهل و سومین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) به مادرید پایتخت اسپانیا سفر کرده است.

 

مطلب مرتبط :

حواشی حضور احمد نادری و رحیم زارع نمایندگان مجلس در سانتیاگو برنابئو/عکس

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=137834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰