تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

مدل ۶٫۷ اینچی گلکسی اس ۱۰ پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ است

  • کد خبر : 14010
  • 29 آذر 1397 - 11:34

به گزارش جمهوریت ; مدل ۶٫۷ اینچی گلکسی اس ۱۰ قرار است به عنوان پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ به فروش رسد. یک گزارش جدید، اطلاعات جالبی را در مورد دوربین این گوشی و پشتیبانی آن از شبکه ۵G فاش می‌کند. اگرچه تا به امروز اطلاعات نسبتا کاملی در مورد محصولات خانواده Galaxy S10 در اختیار ما […]

به گزارش جمهوریت ;

مدل ۶٫۷ اینچی گلکسی اس ۱۰ قرار است به عنوان پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ به فروش رسد. یک گزارش جدید، اطلاعات جالبی را در مورد دوربین این گوشی و پشتیبانی آن از شبکه ۵G فاش می‌کند.

اگرچه تا به امروز اطلاعات نسبتا کاملی در مورد محصولات خانواده Galaxy S10 در اختیار ما قرار گرفته است، ولی ما هنوز در مورد توسعه نسل چهارم این تلفن های هوشمند مطمئن نیستیم. در همین حال، یکی از افشاگران خوش‌سابقه دنیای فناوری یعنی “Ice Universe”، در توییتی اعلام کرده است که گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر ۶٫۴ اینچی، پرچمدار ۲۰۱۹ کره‌ای‌ها نبوده و بالاترین مدل با نمایشگر ۶٫۷ اینچی، اسم رمز “Beyond X” و به عنوان اولین موبایل این شرکت با پشتیبانی از فناوری ۵G عرضه می‌شود.

به‌کارگیری سنسورهای ToF در مدل ۶٫۷ اینچی گلکسی اس ۱۰

به نظر می‌رسد Ice Universe به تصویر این اسمارت فون دسترسی داشته و از لوگوی ۵G بر روی آن، با عبارت «بسیار جذاب» یاد می‌کند. مورد جالب دیگر، اشاره به سنسورهای ToF در هر دو بخش پشتی و جلویی است. این سنسور که نام آن از “time of flight” گرفته شده، یک فناوری سنجش سه‌بعدی فوق‌العاده است که از لحاظ پیچیدگی، سیستم دوربین TrueDepth اپل را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

جدای از تشخیص چهره سریع‌تر، قابل اتکاتر و دقیق‌تر، این سنسورها می‌توانند فناوری واقعیت افزوده را برای “Beyond X” به ارمغان بیاورند؛ قابلیتی که فعلا تمام تلفن های هوشمند جهان از آن بی‌بهره هستند. این اطلاعات می‌توانند شایعات قبلی مبنی بر تجهیز نسخه گران‌تر این پرچمداران یعنی مدل ۶٫۷ اینچی گلکسی اس ۱۰ به دوربین پشتی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه را تایید کنند.

در همین حال، اخیرا یک گزارش دیگر در مورد عرضه محدود مدل ۵G گلکسی S10 منتشر شده است که که احتمالا برخی افراد از شنیدن آن خوشحال نخواهند شد. به احتمال زیاد، این گوشی ابتدا در بازار کشورهای کره جنوبی و آمریکا عرضه می‌شود و به‌تدریج تا پایان سال ۲۰۱۹، در سایر کشورها شاهد عرضه آن خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=14010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰