تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
14
در گفت و علیزاده طباطبایی گو با جمهوریت

تشریح آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری / دخترخوانده قاضی منصوری از ارائه نمونه DNA خودداری و حکم نفی نسب صادر شد

  • کد خبر : 140918
  • 03 دی 1400 - 12:56
تشریح آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری / دخترخوانده قاضی منصوری از ارائه نمونه DNA خودداری و حکم نفی نسب صادر شد
وکیل خانواده منصوری از تایید دادخواست خواهر و برادر قاضی منصوری برای نفی نسب دخترخوانده وی خبر داد.

جمهوریتسید محمود علیزاده طباطبایی ، وکیل برادر قاضی غلامرضا منصوری در گفت و گو با جمهوریت از حکم دادگاه درباره پرونده وی خبر داد و گفت: این جلسه دادگاه به درخواست خواهر و برادر قاضی منصوری در ارتباط با بررسی خویشاوندی فرزند خوانده قاضی منصوری در جهت تعیین ولی دم و ورثه برگزار شده بود که با توجه به این که دخترخوانده قاضی منصوری از ارائه نمونه DNA خودداری کردند حکم به نفی نسب صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: از حالا به بعد پیگیری موضوع این پرونده در صورت تمایل و ادامه کار توسط خواهر و برادر ایشان صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش جمهوریت ، یکسال پس از آن که خبر خودکشی غلامرضا منصوری ، قاضی بازنشسته اجراییات بخش لواسانات که نامش در پرونده اکبر طبری نیز برده شده بود منتشر شد، سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده منصوری در گفت و گویی خبر داد که مرحوم قاضی منصوری بچه‌دار نمی‌شدند و سال‌ها پیش دختری را به فرزندی قبول کرده و شناسنامه دختر را نیز به نام خود گرفته‌ ، اما با توجه به عدم تمایل فرزندخوانده وی به پیگیری پرونده مرگ ایشان، خواهر و برادر قاضی منصوری درخواست نفی نسب برای تعیین تکلیف موضوع انحصار وراثت و پیگیری پرونده مرگ ایشان را دارند.

علیزاده طباطبایی ، پیش از این به جمهوریت گفته بود  که با مراجعه خواهر و برادر قاضی منصوری، وکالت ایشان را قبول و شکایت را در دادسرای جنایی ثبت کرده است اما برای ادامه کار باید منتظر انجام کارهای انحصار وراثت می شدیم که گره های جدیدی در مساله پیش آمد و دختر خوانده ایشان اعلام کرد تمایلی برای پیگیری پرونده مرگ قاضی منصوری در دادسرای جنایی ندارد.

وی در اینباره تاکید کرده بود: «با توجه به این که شناسنامه این خانم به نام قاضی منصوری گرفته شده ، بر اساس درخواست خواهر و برادر ، درخواست ارائه دی ان ای از دخترخوانده قاضی منصوری برای نفی نسب داده شده است تا در موعد مقرر نمونه دی ان ای را به دادگاه ارائه دهند.». جزئیات این گفت و گو را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=140918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰