تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

فروشی گوشی‌های دزدی با تغییر سریال تلفن همراه

  • کد خبر : 140950
  • 03 دی 1400 - 15:08
فروشی گوشی‌های دزدی با تغییر سریال تلفن همراه
معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ : مالخران یک سری از گوشی ها را به مغازه داران کاسب نما فروخته و با تغییر سریال گوشی این گوشی ها را با فاکتور به مردم می فروختند.

جمهوریت – ایلنا نوشت: معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انهدام یک گروه موبایل قاپ گفت: این افراد در قالب گروه های دو نفره و چهار نفره اقدام به سرقت گوشی از سطح معابر و خیابان ها می کردند.

«سرهنگ علی کنجوریان» معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات این پرونده سرقت گفت: دو دختر به همراه دو پسر پس از شناسایی مال باخته در برخی مراسم ها و ایجاد آشنایی اولیه با آن فرد، در یک فرصت مناسب به منزل مالباخته رفته و با استفاده از قرص در درون آبمیوه فرد را بیهوش کرده و اقدام به سرقت می کردند.

وی ادامه داد: در یک مورد نیز مالباخته در حال نیمه بیهوشی با سارق درگیر می شود و سارق با وارد کردن ضربات چاقو به مالباخته و سرقت اموال از محل سرقت متواری می شود.

معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: بعد از ثبت شکایت همکاران ما با انجام اقدامات پلیسی و فنی توانستند این سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ کنجوریان در بخش دیگری از صحبت های خود درباره انهدام یک گروه موبایل قاپ تصریح کرد: سارقان موبایل قاپ به صورت دو نفره و چهار نفره در سطح خیابان ها و معابر سوژه خود را شناسایی می کنند و با استفاده از یک لحظه غفلت افراد اقدام به قاپیدن گوشی می کنند.

وی ادامه داد: سارقان پس از سرقت گوشی های سرقتی را به مالخران می فروختند و ما توانستیم در این پرونده هم سارقان و هم مالخران را شناسایی و دستگیر کنیم.

معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: مالخران یک سری از گوشی ها را به مغازه داران کاسب نما فروخته و با تغییر سریال گوشی این گوشی ها را با فاکتور به مردم می فروختند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=140950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰