تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
15

نقشه شیطانی یک مرد برای همسرش

  • کد خبر : 141150
  • 04 دی 1400 - 20:41
نقشه شیطانی یک مرد برای همسرش
مردی که پس از قتل همسرش و برای پنهان ماندن راز جنایت جسدش را سوزانده بود و با طراحی یک سناریوی آدم ربایی قصد داشت مسیر تحقیقات پلیسی را منحرف کند، دستگیر شد.

جمهوریت : رسیدگی به این پرونده از آذرماه سال‌جاری به‌دنبال مراجعه دختر جوانی به اداره پلیس فردیس مبنی بر مفقود شدن مادر ۳۹ ساله و پدر ۴۲ ساله‌اش آغاز شد.

او به مأموران گفت: یک هفته‌ای است که مادرم ناپدید شده چند روز بعد هم پدرم با من تماس گرفت و گفت من و مادرت را افراد ناشناسی ربوده اند و در ازای مبلغی ما را آزاد می‌کنند.

در ادامه مأموران با ردیابی شماره‌ای که پدر شاکی تماس گرفته بود، موفق شدند او را در یکی از خیابان‌های فردیس دستگیر کنند. پدر که به‌شدت شوکه بود خیلی زود به مأموران گفت: آدم ربایان من را آزاد کردند تا برای آزادی همسرم پول تهیه کنم.

مأموران که به اظهارات این مرد مظنون شده بودند او را مورد بازجویی قرار دادند تا اینکه بعد از دو هفته این متهم به ناچار به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: روز حادثه با همسرم درگیر شدیم و من با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به سینه‌اش زدم بعد او را خفه کردم و برای اینکه راز جنایت مخفی بماند جسد را لای یک پتو گذاشتم و با ماشینم به بیابان‌های ملارد بردم و او را به آتش کشیدم. وقتی هم احتمال دادم که دخترم ممکن است به من شک کند نقشه آدم ربایی را طراحی کردم.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی کرج گفت: به‌دنبال اعتراف‌های این متهم محل جنایت توسط بازپرس کشیک قتل و مأموران شناسایی شد و همزمان با این موضوع بود که جسد سوخته نیز کشف شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=141150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰