تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
15
جمهوریت بررسی می کند : چه کسی مسئول کنترل نظم و رفتار ملی پوشان است؟

مقصران ماجرای پخش فایل صوتی غیر اخلاقی کنعانی زادگان چه کسانی هستند؟

  • کد خبر : 141696
  • 07 دی 1400 - 18:20
مقصران ماجرای پخش فایل صوتی غیر اخلاقی کنعانی زادگان چه کسانی هستند؟
متاسفانه حقیقت تلخ تر این است که با شرایطی که فوتبال کشورمان دارد، باز هم شاهد اتفاقات مشابه  و چه بسا زشت تر خواهیم بود.

جمهوریت : در فضای مجازی چند وویس ( فایل صوتی ) از محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با محتوای صحبت های غیر اخلاقی با یک خانم ایرانی در قطر خبر ساز شده است.

به گزارش سرویس ورزشی جمهوریت ، رفتار و گفتار محمد حسین کنعانی زادگان در این فایل صوتی به هیچ وجه جای دفاع ندارد و چنانچه مشخص است مربوط به حضور تیم ملی ایران در قطر برای بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه در ۲۵ آبان یا حوالی زمانی مسابقه اخیر ایران و کره جنوبی در تهران است.

بی اخلاقی بازیکن تیم ملی پیش از بازی حساس مقدماتی جام جهانی کاملا محکوم است و به احتمال زیاد مورد برخورد انضباطی قرار می گیرد.

با این حال جا دارد پلیس فتا  مشخص کند این فایل های غیر اخلاقی را چگونه و چه کسی منتشر کرده است و طبیعتا با منتشر کننده اصلی برخورد قضایی صورت گیرد.

همچنین در این فایل صوتی مشخص است که بخشی از این اتفاقات در اتوبوس تیم ملی افتاده است. در این شرایط  لازم است سرپرست و مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال توضیح بدهند و پاسخگو باشند که چرا در اردوی تیم ملی شخصیت حرفه ای و اخلاقی تا این اندازه مورد خدشه واقع شده است.

شاید اگر دقت بیشتری صورت گیرد ؛ برخی به صورت هدفمند و برنامه ریزی درصدد آتو گرفتن از بازیکنان تیم ملی و آبروریزی باشند.

و متاسفانه حقیقت تلخ تر این است که با شرایطی که فوتبال کشورمان دارد، باز هم شاهد اتفاقات مشابه  و چه بسا زشت تر خواهیم بود.

نقش الگوهای ورزشی ملی را برای نسل جوان و نوجوان جدی تر بگیریم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=141696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰