تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
15

اطلاعیه سپاه درباره هلاک شرور مسلح

  • کد خبر : 141951
  • 10 دی 1400 - 15:31
اطلاعیه سپاه درباره هلاک شرور مسلح
پاسداران رشید اسلام شهیدان"مهران شوری زاده و محسن کیخوایی" پنجم دی ماه سال جاری ، حین انجام ماموریت توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

جمهوریت – روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از به هلاکت رسیدن شرور مسلح “‌مهراب شه‌بخش” و دو عامل دیگر شهادت رزمندگان این قرارگاه در اقدام عملیاتی موفق خبر داد.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی شهادت مظلومانه دو تن از رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه شهیدان “مهران شوری زاده و محسن کیخوایی” حین انجام ماموریت به دست اشرار مسلح و مزدور استکبار جهانی‌، با اشراف  اطلاعاتی قرارگاه‌، رزمندگان اسلام در عملیاتی دقیق‌، عاملان این جنایت را به هلاکت رساندند.

این اطلاعیه افزوده است: در این عملیات غافلگیرکننده شرور معروف “‌مهراب شه‌بخش‌” و دو تن از همدستان و همراهان وی که در ناامن‌سازی و سلب آرامش مردم منطقه جنوب شرق کشور فعالیت می‌کردند ‌و در آخرین جنایت خود، دو تن از مدافعان امنیت میهن اسلامی را به شهادت رسانده بودند،  مورد هدف قرار گرفتند و به هلاکت رسیدند.

گفتنی است؛ پاسداران رشید اسلام شهیدان”مهران شوری زاده و محسن کیخوایی” پنجم دی ماه سال جاری ، حین انجام ماموریت توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=141951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰