تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

بازشدن پای سازمان‌ جاسوسی به فرزندآوری ایرانیان؟ / وزارت بهداشت: MI6 برای نابودی ما برنامه دارد

  • کد خبر : 142260
  • 12 دی 1400 - 18:12
بازشدن پای سازمان‌ جاسوسی به فرزندآوری ایرانیان؟ / وزارت بهداشت: MI6 برای نابودی ما برنامه دارد
دشمن روی کاهش جمعیت ایران حساب کرده است
جمهوریت – مهر نوشت: معاون بهداشتی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه دشمن روی کاهش جمعیت در ایران حساب کرده است، گفت: بحث جمعیت ملی است و نباید در این حوزه دچار افراط و تفریط شد.
کمال حیدری صبح یکشنبه در جلسه توجیهی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه وزرات بهداشت و درمان، گفت: با توجه به آنکه تولید داخلی واکسن کرونا به اندازه است، ورود واکسن در شرایط اقتصادی فعلی توسط ستاد ملی ممنوع شده اما موارد اهدایی آسترازنکا طی هفته‌های آینده وارد کشور می‌شود.
معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نگاه دولت، تقویت زیرساخت‌های نظام شبکه بهداشت است، افزود: اصلاح زیرساخت‌های سامانه‌های الکترونیک ضرورتی است که مورد توجه دولت قرار دارد.
وی با تاکید بر تحقق طرح پزشک خانواده، تصریح کرد: تحقق نظام پزشک خانواده و نظام ارجاع موجب ایجاد یک بلوغ در نظام بهداشت و درمان کشور است.
حیدری با بیان اینکه نقش خانواده در سلامت جسمی و روانی افراد محوری است، افزود: مردم برای تشکیل خانواده ابتدا به وزارت بهداشت مراجعه می‌کنند لذا وظیفه ما در حوزه افزایش جمعیت مهم بوده و باید در این راستا تلاش کنیم.
معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اقدامات برای افزایش جمعیت باید با بصیرت همراه شود و همانطور که دشمنان طی سال‌ها با برنامه ریزی در راستای کاهش جمعیت اقدام کردند باید با برنامه درست در این مسیر گام برداشت.

دشمن روی کاهش جمعیت ایران حساب کرده است

وی با بیان اینکه اسناد لو رفته از «ام ای سیکس» نشان می‌دهد که دشمن روی کاهش جمعیت و نابودی کشور حساب کرده است، تصریح کرد: باید با بصیرت و بینش عمیق در این حوزه اقدام کرد.
حیدری با اشاره به اینکه مسئله جمعیت کاملاً فرهنگی شده و ذهن افراد نسبت به فرزند آوری تغییر کرده است، گفت: شورای اداری استان‌ها باید برای برنامه ریزی و اقدام در راستای افزایش جمعیت بسیج شود.
معاون بهداشتی وزارت بهداشت بیان کرد: رشد جمعیت در کشورهای اروپای شرقی در بازه زمانی معروف به دوره پنجره رخ داده اما در کشور ما چند سال از این دوره از دست رفته است.
وی با بیان اینکه بحران در گیلان نسبت به سایر استان‌ها بدتر است، ادامه داد: کمتر از یک دهه وقت داریم که مشکل کمبود جمعیت را حل کنیم لذا گفتمان قالب در استان و کشور باید به این سمت برود.
حیدری با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در مسئله افزایش جمعیت مانند سایر موضوعات فرهنگی مانند حجاب، گفت: بحث جمعیت یک بحث ملی است و اگر می‌خواهیم آینده ایران زنده باشد باید به موضوع جمعیت توجه کافی شود.
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=142260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰