تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
16

مشکل استقلال در خط حمله

  • کد خبر : 142424
  • 14 دی 1400 - 0:24
مشکل استقلال در خط حمله
محسن گروسی مطرح کرد ؛ نباید به بردهای اقتصادی اکتفا کرد!

جمهوریت – یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت باید در فاز هجومی عملکرد بهتری داشته باشند.

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی یک بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی متعادلی بود. افت و خیز بازی کم بود. به نظر من این نتیجه برای استقلال مناسب بود اما معتقدم اگر گل تساوی به ثمر نمی‌رسید، نتیجه بازی شیرین‌تر می‌شد. اگر استقلال مقداری تمرکز بیش‌تری در دقایق پایانی داشت، می‌توانست پیروز میدان شود. امیدوارم استقلال در هفته‌های بعد بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که استقلال چرا دقایق پایانی نتیجه پیروزی را با نتیجه تساوی عوض کرد؟ گفت: استقلال در تمام بازی‌ها متاسفانه برد اقتصادی به دست می‌آورد و این خیلی خوب نیست. در بازی مقابل فجر هم این اتفاق افتاد و آبی‌ها باید در فضای تهاجمی عملکرد بهتری داشته باشند تا دچار این مشکلات نشوند.

گروسی در ادامه با بیان این که استقلال می‌توانست باهوش‌تر مقابل آلومینیوم ظاهر شود، خاطرنشان کرد:‌ به نظر در این بازی، فضای متعادلی را شاهد بودیم. استقلال اگر مقداری باهوش‌تر عمل می‌کرد می‌توانست سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. آلومینیوم نیز از تک موقعیتی که به دست ‌آورد توانست نهایت استفاده را کند و گل تساوی این بازی را به ثمر برساند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان درباره عملکرد دفاعی آبی‌پوشان و ضعف‌هایی که در خط حمله این تیم وجود دارد، تاکید کرد: عملکرد دفاعی استقلال خیلی خوب بوده است. فکر می‌کنم ۳ گل خورده در ۱۳ بازی آمار خیلی خوبی است اما گل‌هایی که خورده‌اند باعث شده سه امتیاز بازی از دست برود. به نظر من باید در فاز تهاجمی آبی‌ها عملکرد بهتری داشته باشند و به یک گل اکتقا نکنند تا فضای بهتری  برای تیم به دست آید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=142424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰