تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12

حداد عادل: تحریم‌های ۸ساله واقعا فلج‌کننده بود

  • کد خبر : 142738
  • 16 دی 1400 - 0:42
حداد عادل: تحریم‌های ۸ساله واقعا فلج‌کننده بود
غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌های ۸ سال گذشته واقعا فلج کننده بود. حداد عادل به نیت سوء دشمن نسبت به فلج کردن جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: باید شکر کنیم و اخلاص داشته باشیم و برای انقلاب کار کنیم و توقعی هم نداشته باشیم

جمهوریت – فارس نوشت : رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تحریم ها و سو‌‌‍‌ء استفاده برخی از داخل نه بر انقلاب اسلامی خطری وارد نکرد بلکه به اهمیت انقلاب اسلامی افزود و ملت هم با انتخاب راه درست خود نشان می‌دهد که همواره در پشت سر نظام و انقلاب اسلامی هستند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس که در تالار ولایت آستان قدس احمدی و محمدی شاهچراغ (ع) برگزار شد،گفت: تحریم های ۸ سال گذشته واقعا فلج کننده بود.

غلامعلی حداد عادل ادامه داد: تحریم ها و سو‌‌‍‌ء استفاده برخی از داخل نه بر انقلاب اسلامی خطری وارد نکرد بلکه به اهمیت انقلاب اسلامی افزود و ملت هم با انتخاب راه درست خود نشان می‌دهد که همواره در پشت سر نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حداد عادل به نیت سوء دشمن نسبت به فلج کردن جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: باید شکر کنیم و اخلاص داشته باشیم و برای انقلاب کار کنیم و توقعی هم نداشته باشیم و سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ببینم ما برای انقلاب چه کرده‌ایم باید سر لوحه کار ما قرار گیرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امید به اصلاح و حل مشکلات پیدا شده ولی در عین حال نگرانی هم وجود دارد، اذعان کرد: سه رئیس قوه داریم که در اخلاص آنها به رهبری انقلاب شک نداریم زیرا میدانیم که مایل نیستند کاری که مخالف انقلاب است انجام دهند.

وی ضمن امیدواری نسبت به اصلاح امور کشور گفت: الحمدالله قوه مجریه به دست کسی افتاده که خدوم، سالم، بی حاشیه است و می‌خواهد برای حل مشکلات مردم و انقلاب کار کند.

حداد عادل به مسئله کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه مردم برای تزریق واکسن صف های تویل تشکیل می‌دادند اما بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی با حضور در صحنه تعداد واکسن ها را زیاد شد که الحمدالله امروز واکسن به دنبال مردم می‌دود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران به کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: امروز متاسفانه ۴ هم وطن جان خود را از دست دادند که با مقایسه با آمار و تحرک دولت قبل میبینیم که تلاش در این دولت مضاعف است.

وی مذاکرات وین، مشکلات داخلی ایران، حذف ریشه فساد، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را مورد توجه قرار داد و گفت: اینها برخی مشکلاتی است که دولت به آنها توجه دارد و بعد از روی کار آمدند، بلافاصله سفرهای استانی خود را شروع کرده و در گفتگوی چهره به چهره با مردم جهت رفع مشکلات قدم برداشته است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=142738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰