تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

نماینده مجلس: درمان زنان توسط پزشک خانم ضروری است

  • کد خبر : 142918
  • 18 دی 1400 - 11:18
نماینده مجلس: درمان زنان توسط پزشک خانم ضروری است
نباید اجازه داده که در حوزه زنان و زایمان آقایان در اتاق زایمان حضور داشته باشند و ما به طور جدی پیگیر موضوع انجام امور زنان و زایمان خانم‌ها توسط پزشک خانم هستیم تا همانطور که گفتم استثنائات در این مورد نیز برطرف شوند.

جمهوریت : عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: انجام امور درمانی زنان توسط پزشک خانم چه از نظر مبانی دینی و چه از نظر حفظ امنیت روانی خانم‌ها یک ضرورت است و اگر استثنائاتی هم در این زمینه وجود دارد باید برطرف شود و امور درمانی زنان توسط پزشک خانم انجام شود.

فاطمه رحمانی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: استفاده از پزشک خانم برای حوزه زنان در کشور یک اولویت و یک ضرورت است و باید زمینه برای این موضوع فراهم شود.

وی افزود: براساس آموزه‌های دینی ما ضرورت دارد تا خانم‌های ما توسط پزشک خانم به ویژه در حوزه زنان و زایمان درمان شوند و امورشان انجام شود.

وی اظهار داشت: علاه بر این، امنیت روانی بانوان ایجاب می‌کند تا امور مربوط به خانمها توسط پزشک خانم انجام شود و همینطور که گفتم این مسئله یک ضرورت است.

رحمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات خوبی در این باره انجام شده و ما در بسیاری از موارد شاهد هستیم که امور زنان و زایمان توسط پزشک خانم انجام می‌شود اما اگر استثنائاتی هم وجود دارد باید برطرف شود و به طور صددرصدی خانمها توسط پزشک خانم کارشان انجام شود.

وی افزود: نباید اجازه داده که در حوزه زنان و زایمان آقایان در اتاق زایمان حضور داشته باشند و ما به طور جدی پیگیر موضوع انجام امور زنان و زایمان خانم‌ها توسط پزشک خانم هستیم تا همانطور که گفتم استثنائات در این مورد نیز برطرف شوند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=142918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰