تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
12

آیا از عملکرد وب سایت خود اطلاع دارید؟

  • کد خبر : 143210
  • 19 دی 1400 - 19:20
قطعی یا کندی وب سایت ها می تواند ناشی از مشکلات زیرساختی و شبکه، نرم افزاری یا سخت افزاری باشد، اما درک ریشه کندی بدون ابزارهای تخصصی تست و مانیتورینگ وب سایت امکانپذیر نیست.


به گزارش جمهوریت ، در صورت در دسترس نبودن و کندی در دسترسی به سایت شما اعتبار شرکت یا کسب و کار شما لطمه می بیند و نارضایتی بازدیدکنندگان یا مشتریان را خواهید داشت و احتمالا بازار یا مشتریان خود را از دست می دهید.

قطعی یا کندی وب سایت ها می تواند ناشی از مشکلات زیرساختی و شبکه، نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. اما درک ریشه کندی بدون ابزارهای تخصصی تست و مانیتورینگ وب سایت امکانپذیر نیست.

واکاو راه حل جامعی است که شما را از عملکرد سایت تان مطمئن می سازد و مشکل اصلی را شناسایی می کند و به شما در جهت رفع آن پیشنهاد و مشاوره می دهد.
ویژگی‌های واکاو:

١- با سرویس آپ تایم با دریافت پیامک یا ایمیل قطعی های سایت به شما اعلام می شود.

٢- با پنل واکاو دسترسی به مانیتورینگ بیش از ١٧٠ فاکتور عملکردی وب سایت در فواصل زمانی دلخواه مقدور است.

٣-با ارائه پیشنهادهای مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می توانید سایت خود را بهبود دهید و از قطعی ها و کندی های آتی جلوگیری کنید.

۴- هزینه فنی پشتیبانی و عیب یابی را به نحو قابل توجهی کاهش می دهد.

واکاو ابزاری است که نیاز به نصب سخت افزاری و نرم افزاری بر زیرساخت صاحبان وب سایت ها ندارد و تنها ابزاری هست که از سرورهای داخل کشور با کیفیت بالا سایت های داخلی را ارزیابی می کند.

واکاو با ویژگی‌های منحصر به فرد خود حتی قادر است که به صاحب یا طراح وب سایت گزارش بدهد که چقدر وب سایت مورد نظر برای ناشنوایان و روشندلان مناسب هست.

برای استفاده از واکاو کافیست به آدرس www.wakav.ir مراجعه کنید و تست راندمان را اجرا کنید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=143210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰