تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
11

یک نکته در مورد سخنان دیشب رئیس جمهور

  • کد خبر : 145180
  • 06 بهمن 1400 - 11:20
یک نکته در مورد سخنان دیشب رئیس جمهور
جناب رییس جمهور با وجود اینکه ابراز بی علاقگی کردند تا به روال معمول روسای جمهور مسئولیت رو متوجه قبلی ها کنند، اما تقریبا در هر سوال همین کار را کردند!  

جمهوریت – رضا امیری در نواندیش نوشت:  دیشب رییس جمهور محترم مستقیم با مردم سخن گفتند و به مسائل و مشکلات کشور پرداختند. ایشان در پاسخ به یکی از سوالات مجری در مورد بورس عنوان کردند که علاقه ای ندارند از مشکلات در گذشته و این که چه چیزی تحویل گرفتند سخن بگویند!

جناب رییس جمهور با وجود اینکه ابراز بی علاقگی کردند تا به روال معمول روسای جمهور مسئولیت رو متوجه قبلی ها کنند، اما تقریبا در هر سوال همین کار را کردند!
حال پرسش اصلی اینجاست که جناب رییسی فرض را بر این می گذاریم که دولت قبل ویرانه ای از مشکلات را برای شما به جا گذاشت؛ حضرتعالی مگر زمانی که کاندیدا شدید از حجم مشکلات با خبر نبودید؟! تا جایی که ما یادمان می آید شما و بسیاری از همفکرانتان به خوبی بر عمق مشکلات تاکید می کردید اما همزمان از این می گفتید که راهکار دارید و راه حل این مشکلات در دستان شما است و چند روزه یا در مدت کوتاهى با برنامه ٧ هزار صفحه اى این مشکلات را حل می کنید! به عنوان مثال همین ماجرای بورس یا دلار مگر نبودند کسانی که ادعای می کردند چوب جادویی در اختیار آن ها است و حالا خود در منصب رسمی هم حضور دارند اما ناتوان از انجام اقدامی موثر به نظر می رسند؟!
جناب رییس جمهور هیچ کس از شما انتظار معجزه یا حل مشکلات کشور طی یک سال و دو سال را ندارد اما مردم نمی پذیرند که حضرتعالی بخواهید مدام بر میراث دولت قبلی تکیه کنید؛ شما فرد بیگانه ای با ساختار سیاسی کشور نبودید و وقتی قدم در این راه پر مخاطره گذاشتید حتما توان حل مشکلات را در خود می دیدید. هر چند که به باور من برخی مشکلات نیازمند راه حل های ساختاری هستند و با شعار و دستور نمی توان یک شبه یا دو شبه آن ها را حل کرد فرقی هم نمی کند صادر کننده این دستور روحانی باشد یا رییسی!

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=145180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰