تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
18

میترا حجار با ظاهری شیک در جشنواره فیلم فجر/عکس

  • کد خبر : 146445
  • 18 بهمن 1400 - 16:43
میترا حجار با ظاهری شیک در جشنواره فیلم فجر/عکس
استایل میترا حجار در جشنواره فیلم فجر

جمهوریت – میترا حجار هم با ظاهری شیک و تحسین‌برانگیز برای نمایش فیلم «بی‌مادر» روی فرش قرمز آمد. او برای رنگ اصلی لباس های‌اش به دنبال طیف‌های آبی تیره رفته بود. این نوع آبی در دنیای مد، عمیق و کلاسیک و البته بیانگر حالتی معنوی است. همچنین آبی تیره با رنگ‌های دیگر کنتراست خاصی پیدا نمی‌کند و تقریبا بی‌هیچ مشکلی با آن‌ها ست می‌شود. این رنگ لباس میترا، در خارج از کشور به رنگ لباس نیروی دریایی سلطنتی شهرت دارد و تیره‌ترین رنگ از انواع آبی تیره به حساب می‌آید.

حجار خودش و یا کسی که طراحی لباس او را برای این مراسم انجام داده، خوب می‌دانسته که هر گونه لباسی با این رنگ، کت یا پیراهن باشد و یا مثل اینجا پانچو، حسابی شیک و مد روز شمرده می‌شود. البته نقش اکسسوری و لوازم زینتی نقره‌ای رنگ هم حسابی با این رنگ جور در آمده بود و خودش هم روی این زمینه آبی، درخشش بیشتری پیدا کرده بود.

اگر طرفدار این رنگ شدید باید برایتان بگوییم؛ رنگ آبی تیره همراه با همه رنگ‌ها خوب به نظر می‌رسد اما بیشتر از همه با سفید؛ چون این رنگ در محیط‌های کاری زیاد دیده می‌شود ولی سفید، به آن طراوات و ظرافت اضافه می‌کند. رنگ طوس شال هم مورد دیگری از هوشمندی این پوشش در عین حال ساده و جذاب بود؛ چون در لباس‌های زمستانی اگر روسری یا شال به رنگ طوسی انتخاب شود و در کنار این آبی قرار بگیرد؛ حسابی می‌درخشد.

بیشتر ببینید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=146445

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰