تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
9

خرید سرمربی جدید چلسی از تیم قدیمی خود

  • کد خبر : 1487
  • 23 تیر 1397 - 23:33
خرید سرمربی جدید چلسی از تیم قدیمی خود

ژورژینیو که با امضای قراردادی پنج ساله به «استمفورد بریج» پیوسته است؛ نوشت: ملحق شدن به جمع آبی ها فوق العاده هیجان انگیز است چرا که پیوستن به این باشگاه به هیچ وجه کار آسانی نیست، برای بازی کردن در این لیگ پر تنش و حضور در تیمی که برای موفقیت و فوتبال از هیچ […]

ژورژینیو که با امضای قراردادی پنج ساله به «استمفورد بریج» پیوسته است؛ نوشت: ملحق شدن به جمع آبی ها فوق العاده هیجان انگیز است چرا که پیوستن به این باشگاه به هیچ وجه کار آسانی نیست، برای بازی کردن در این لیگ پر تنش و حضور در تیمی که برای موفقیت و فوتبال از هیچ کوششی دریغ نمی کند، بسیار هیجان زده هستم.

این هافبک ۲۶ ساله زاده برزیل، فصل گذشته با حضور خود در ناپولی که در نهایت رتبه دوم سری آ ایتالیا را از آن خود کرد؛ ۴ گل به ثمر رساند.

این انتقال در حالی انجام شده است که بر اساس گزارش ها، منچستر سیتی اوایل ماه جولای با مبلغ ۴۴ میلیون پوند برای به خدمت گرفتن ژورژینیو توافق کرده بودند.

در واقع مطابق گزارش برخی منابع، مدیر برنامه های این بازیکن از سوی باشگاه ناپولی مجبور شده است تا وی را برای عقد قرارداد با چلسی متقاعد کند چرا که در غیر این صورت هافبک ایتالیایی، دو سال باقی مانده از قراردادش را از روی سکوها پیگیری خواهد کرد.

علاوه بر این؛ ژورژینیو در شکست ۴ – ۲ ناپولی مقابل منچستر سیتی و تساوی ۱ – ۱ تیم ملی کشورش در بازی دوستانه ماه مارس در برابر انگلیس نیز حضور داشت.

بدنبال برکناری «آنتونیو کونته» از سمت سرمربیگری چلسی؛ این باشگاه امروز (شنبه) با پایان دادن به گمانه زنی ها در خصوص سکان دار جدید آبی ها؛ «مائوریتسیو ساری» را به عنوان جانشین کونته معرفی کرد.

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰