تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
13

فعلا از پشت پرده گرانى اینترنت شروع کنید تا بعد

  • کد خبر : 151961
  • 25 فروردین 1401 - 19:58
فعلا از پشت پرده گرانى اینترنت شروع کنید تا بعد
صحبت های جناب رئیسی البته در نوع خود جالب یا شایدم عجیب بود چرا که این گرانی ها اتفاق عجیبی نیست که حالا پشت پرده عجیبی هم داشته باشد

جمهوریت – رضا امیری در نواندیش نوشت :ابراهیم رئیسی روز گذشته با ابراز نارضایتی از افزایش قیمت کالاهای اساسی در روزهای اخیر، به دستگاه‌های نظارتی دستور داد تا پشت پرده این گرانی‌ها را بررسی و عوامل آن را شناسایی کنند و به وزرای اقتصادی دولت تأکید کرد اقدامات لازم برای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها را در دستور کار قرار دهند.

آقای رئیس جمهور روز چهارشنبه در نشست هیأت دولت، بر ضرورت تقویت نظارت‌ها به‌منظور جلوگیری از نوسان قیمت کالاها در بازار تأکید کرد و گفت: نباید اجازه داد برخی افراد با گرانفروشی و سوداگری به مردم اجحاف و آنها را ناامید کنند!

صحبت های جناب رئیسی البته در نوع خود جالب یا شایدم عجیب بود چرا که این گرانی ها اتفاق عجیبی نیست که حالا پشت پرده عجیبی هم داشته باشد، ایشان اگر چشم بچرخانند به راحتی عامل این گرانی ها را پیدا می کنند. اقتصاد پشت پرده خاصی ندارد بلکه علم محاسبات است،

گرانى عجیب و بی حساب کتاب اینترنت که با حذف یکسری بسته های اینترنتی و افزایش نرخ برخی دیگر همراه شد با چراغ سبز و حتى الزام خود دولت صورت گرفت و به نظر نمی رسد پست پرده عجیب و غریبی داشته باشد.

با این اوصاف ما پیشنهاد می کنیم که جناب رئیس جمهور و تیم اقتصادی شان فعلا از پشت پرده گرانى اینترنت (از جمله افزایش دو برایرى اینترنت همراه اول و ایرانسل) شروع کنند تا بعد به کالاهای ریز و درشت دیگر برسیم که علت آنها را هم البته می توان در همان نزدیکی ها یافت!

حساب و کتاب اخیر در بخش هایی مثل اینترنت هم که حاصل دولت خود ایشان است!

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=151961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰