تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

نایب رئیس فدراسیون فوتبال بازداشت شد/فیلم

  • کد خبر : 152162
  • 27 فروردین 1401 - 23:45
نایب رئیس فدراسیون فوتبال بازداشت شد/فیلم
: این کلاهبرداری سازمان‌یافته توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای شناخته شده در سطح کشور و در قالب رمز ارز کینگ مانی صورت گرفته است.

جمهوریت – خبرگزاری صدا و سیما: یک منبع آگاه از بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال توسط وزارت اطلاعات در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی خبر داد.

این منبع آگاه افزود: در ادامه برخورد با متهمان پرونده کثیرالشاکی رمزارز کینگ مانی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز، امروز بازداشت و روانه زندان شد.

وی گفت: پیش از نیز آقای (ف. ق) متهم ردیف اول و همسر نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این پرونده کلاهبرداری نیز بازداشت و با قرار وثیقه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی روانه زندان شده است.

این منبع آگاه با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از مالباختگان در این پرونده کلاهبرداری ثبت شکایت کرده اند، تصریح کرد: پرونده رمز‌ارز کینگ مانی بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز‌های دیجیتال است و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده و مطالبات شاکیان در حال رسیدگی کارشناسی است.

وی درباره نحوه این کلاهبرداری گفت: این کلاهبرداری سازمان‌یافته توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای شناخته شده در سطح کشور و در قالب رمز ارز کینگ مانی صورت گرفته است.

این منبع آگاه گفت: گردانندگان رمز ارز کینگ مانی با ایجاد نوسانات قیمتی بصورت ساختگی و غیرواقعی، اشتیاق و رغبت مضاعفی در اعضای شرکت بازاریابی برای سرمایه‌گذاری بیشتر بوجود آوردند تا آنجا که قیمت هر واحد کینگ‌مانی در چند ماه بصورت غیر واقعی و تنها در شبکه از ۴ یورو به چندین هزار یورو افزایش یافت.

وی تاکید کرد: رسیدگی به این پرونده ا‌دامه دارد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=152162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰