تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
11

خداداد عزیزی غزال تیزپا و همسر دومش/عکس

  • کد خبر : 153012
  • 06 اردیبهشت 1401 - 21:34
خداداد عزیزی غزال تیزپا و همسر دومش/عکس
عکس جدید خداداد عزیزی در کنار همسرش را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید

جمهوریت – خداداد عزیزی در اول تیر ماه سال ۱۳۵۰ در مشهد متولد شد و با گلی که آذرماه ۱۳۷۶ در ملبورن به استرالیا زد خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرد. خداداد عزیزی در جام‌جهانی فرانسه و جام‌ملت‌های آسیا امارات به عنوان بهترین بازیکن جام‌ملت‌ها و بهترین بازیکن آسیا شناخته شد. خداداد عزیزی در بازی با تیم ملی استرالیا، پس از یک ماراتن طولانی برای رسیدن به جام جهانی ۹۸ فرانسه، گلزنی کرد و از آن تاریخ به بعد خداداد عزیزی لقب غزال تیزپای آسیا را گرفت.خداداد عزیزی دارای دو فرزند دختر و پسر است

در روز ۱۸آبان سال ۷۵ خداداد عزیزی فوروارد تند و تیز باشگاه بهمن فوتبال ایران که یار کمکی تیم پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا بود از دقیقه ۶۵ به جای سید علی افتخاری در بازی پرسپولیس و الزورا وارد زمین شد تا با پیراهن سرخ پوشان در جام باشگاه های آسیا بازی کرده باشد.

نکته جالب توجه در این بین حضور سید علی افتخاری به عنوان یار کمکی در استقلال است که در سال قهرمانی این تیم در جام باشگاه های آسیا و کسب ستاره دوم از استقلال رشت به عنوان یارکمکی به استقلال اضافه شد و بعد از شش سال به تیم پرسپولیس پیوست و با این تیم به مقام سومی رقابت های جام باشگاه های آسیا هم رسید.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=153012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰