تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6
عضو شورای شهر تهران:

زاکانی در انتخاب مدیران برخلاف وعده اش عمل کرد

  • کد خبر : 153382
  • 11 اردیبهشت 1401 - 11:47
زاکانی در انتخاب مدیران برخلاف وعده اش عمل کرد
شهردار تهران باید رویکرد خود را در تعامل با شورا تغییر دهد و بپذیرد به فرموده مقام معظم رهبری شورا ریشه شهرداری است و علاوه بر هدایت و حمایت، مسئولیت نظارت بر شهرداری را هم دارد؛ زیرا درپایان دوره، این شورا است که باید پاسخگوی مردم باشد.

جمهوریت – ایلنا نوشت: عضو شورای شهر تهران در واکنش به پاسخ معاونت برنامه‌ریزی به انتقاد او در بی پاسخ ماندن تذکرات اعضای شورا گفت:‌ متاسفم که جواب نماینده مردم تهران در شورا را از طریق پخش بیانیه‌های سیاسی در رسانه‌های گروهی می‌شنوم.

«ناصر امانی» عضو شورای شهر تهران در واکنش به این ادعا مبنی بر اینکه فردی که به عنوان برادر یکی از اعضای شورای شهر تهران دستگیر شده، برادر او بوده است، گفت: در این باره اظهارنظری ندارم، پاسخ را از کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند، بپرسید.

او در پاسخ به پرسش دیگری درباره بیانیه معاونت برنامه‌ریزی درباره انتقادش در بی‌پاسخ ماندن تذکرات اعضای شورا از سوی شهرداری، گفت: این اقدام را یک بداخلاقی می‌دانم که در شان شهرداری تهران نیست.

امانی اضافه کرد: من نماینده مردم تهران هستم و آمده‌ام از منافع مردم تهران دفاع کنم. من وکیل مدافع شهرداری نیستم و باید بر شهرداری نظارت کنم و از این مجموعه انتقاد کنم، چرا که این وظیفه من است.

او ادامه داد: وقتی من تذکری می‌دهم باید در صحن شورا حضور پیدا کنند و پاسخ بدهند یا نامه‌ای بنویسند و بگویند این اشکالات به نامه شما وارد است. اینکه بیانیه بدهند، آن هم همزمان با موج رسانه‌ای که از رسانه وابسته به خودشان ایجاد شده، نادرست می‌دانم.

امانی با بیان اینکه این بداخلاقی است، گفت: این برخورد با مردم است نه تخریب و تحقیر نماینده شورا، آنهم با ادبیاتی که من را مورد خطاب قرار داده‌اند. این بیانیه را چه کسی تنظیم کرده است؟ شهرداری اینگونه می‌خواهد جواب منتقدان را بدهد؟

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه انتقاد ما براساس دلسوزی است، چرا که این روش‌های مدیریتی در شهر تهران جواب نمی‌دهد، گفت: شهردار تهران باید رویکرد خود را در تعامل با شورا تغییر دهد و بپذیرد به فرموده مقام معظم رهبری شورا ریشه شهرداری است و علاوه بر هدایت و حمایت، مسئولیت نظارت بر شهرداری را هم دارد؛ زیرا درپایان دوره، این شورا است که باید پاسخگوی مردم باشد.

او اظهار کرد: من در قبال رای مردم احساس مسئولیت می‌کنم و براساس وظیفه نمایندگی و تجربه چندین‌ساله در شهرداری صحبت می‌کنم.

امانی گفت: من براساس تجربه حرف می‌زنم و اصلا مشکل سیاسی با شهردار تهران ندارم، چرا که هر دوی ما از طیف اصولگرا هستیم و از جبهه انقلابیم. اعتراض من به روش مدیریت و اداره شهر است. وقتی آقای زاکانی در جلسه اول گفتند همه مدیرانم را با اولویت اول از درون شهرداری انتخاب می‌کنم، چرا برخلاف قول خود عمل کرده است؟

او با اشاره به ابتدای این بیانیه که گفته شده است عضو شورا برای رسانه‌های معاند خوراک خبری تهیه کرده است، گفت: این چه مدل صحبت کردن است. متاسفم که جواب نماینده مردم تهران در شورا را از طریق پخش بیانیه‌های سیاسی در رسانه‌های گروهی می‌شنوم.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=153382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰