تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

روسیه: انگلیس را ۴ دقیقه نابود می‌کنیم

  • کد خبر : 154264
  • 25 اردیبهشت 1401 - 11:48
روسیه: انگلیس را ۴ دقیقه نابود می‌کنیم
در مرز فنلاند، ما نه سلاح های استراتژیک بلکه موشک ابر فراصوت «کنژال»خواهیم داشت، سلاحی که در ۲۰ ثانیه یا حتی ۱۰ ثانیه به فنلاند می رسد.

جمهوریت : یکی از متحدان ارشد پوتین تهدید به حمله هسته ای کرده است که می تواند بریتانیا را در کمتر از چهار دقیقه نابود کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از مترو، آلکسی ژوراولیوف، معاون کمیته دفاعی کرملین مدعی شد فنلاند می تواند در ۱۰ ثانیه با موشک مافوق صوت شیطان-۲ نابود شود و روسیه می تواند کشورهای بالتیک را «مثل بادام زمینی» درهم بشکند.

این سلاح کشتار جمعی ماه گذشته توسط روسیه آزمایش شد، زمانی که پوتین گفت که این سلاح شبیه «هیچ چیز در جهان» نیست و کشورها را وادار می‌کند تا در مورد مداخله در جنگ خونین او علیه اوکراین تفکر کنند.

 

از آن زمان، تلویزیون دولتی روسیه بارها تهدید کرده است که از آن علیه بریتانیا استفاده خواهد کرد، به طوری که یک کانال نحوه عملکرد حمله را شبیه‌سازی می‌کند و دیگری ادعا می‌کند که این سلاح قادر است تا بریتانیا را به دریا ببرد.

ژوراولیوف همچنین در خصوص عضویت فنلاند در ناتو گفت: اگر این کشور می خواهد به این بلوک بپیوندد، پس هدف ما کاملاً مشروع است – زیر سوال بردن موجودیت این کشور. این منطقی است.

او گفت: در مرز فنلاند، ما نه سلاح های استراتژیک بلکه موشک ابر فراصوت «کنژال»خواهیم داشت، سلاحی که در ۲۰ ثانیه یا حتی ۱۰ ثانیه به فنلاند می رسد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=154264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰