تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
10

حکایت خاص ترین کانسپت پژو +تصاویر

  • کد خبر : 1543
  • 24 تیر 1397 - 10:17
حکایت خاص ترین کانسپت پژو +تصاویر

سال ۲۰۰۲ بود که پژو برای حضور در نمایشگاه خودرو پاریس آماده می شد و قصد داشت جدیدترین ۲۰۸GTi  آن زمان را رونمایی کند. همچنین این عضو از خانواده PSA مسابقه ای برگزار کرده بود تا بهترین طرح ها را جمع آورده کرده و جایزه ۵ هزار یورویی آن را تقدیم فرد برنده کند. در […]

سال ۲۰۰۲ بود که پژو برای حضور در نمایشگاه خودرو پاریس آماده می شد و قصد داشت جدیدترین ۲۰۸GTi  آن زمان را رونمایی کند. همچنین این عضو از خانواده PSA مسابقه ای برگزار کرده بود تا بهترین طرح ها را جمع آورده کرده و جایزه ۵ هزار یورویی آن را تقدیم فرد برنده کند.
4002، کانسپت خاص و استثنایی پژو +تصاویر
در این مسابقه نزدیک به ۲۸۰۰ طرح مختلف از ۹۰ کشور دنیا برای پژو ارسال شد که در این میان طرح یک طراحی آلمانی ۳۲ ساله به نام استفان شولز با حداکثر آرا به عنوان بهترین طرح پژو انتخاب گردید. شرکت کنندگان باید یک نکته را رعایت می کردند آن هم کشیدن طرحی با این مضمون بود: نگاهی به گذشته تاریخی پژو داشته و آمیزه ای از خودروهای آینده این شرکت با طرحی به روز و جذاب برای جایگزینی با مدل های کلاسیک باشد.
4002، کانسپت خاص و استثنایی پژو +تصاویر
استفان شولز دقیقا همان چیزی را کشید که پژو میخواست، با نگاهی به این خودرو می توان دریافت که این طرح تلفیقی از مدل های کلاسیک و آینده هستند که المان هایی از مدل ۴۰۲ مربوط به دهه ۱۹۳۰ نیز در آن دیده می شود با این حال به حدی آینده نگرانه بود که بتواند خودرویی خاص و ویژه نیز به شمار آید. پژو این طرح برگزیده را در اندازه واقعی ساخت و برای نمایشگاه فرانکفورت سال آینده اش آماده کرد.
بدون شک این خودرو تنها برای نمایش در نمایشگاه آماده شده بود چرا که هر جور به آن نگاه می شود نمی تواند خودرویی حداقل برای زمان حاضر باشد. در طراحی این خودرو از بدنه از از جنس آلومینیوم و فایبرگلاس استفاده شد تا سبکی خودرو حفظ شود. استفان شولز همچنین در نظر داشت تا این خودرو یک پیشرانه مرکزی داشته باشد.
4002، کانسپت خاص و استثنایی پژو +تصاویر
این کانسپت شاید این روزها فراموش شده باشد اما در یکی دوسال پس از رونمایی از آن همه جا صحبت از این طرح خاص پژو بود.
منبع: خودروکار
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰