تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
5

واکنش ها به شهید اعلام کردن ایوب انتظاری

  • کد خبر : 155958
  • 16 خرداد 1401 - 0:17
واکنش ها به شهید اعلام کردن ایوب انتظاری
دادگستری یزد: خبر منتشر شده در برخی پیج‌ها و رسانه‌ها مبنی بر فوت مشکوک یک دانشمند هوا فضا صحت نداشته و فرد مذکور، کارمند معمولی یک شرکت صنعتی بوده و به جهت بیماری در بیمارستان فوت کرده است.

جمهوریت – استاندارى بزد: مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد به شهید قلمداد کردن ایوب انتظاری، در لوح تقدیر استاندار یزد واکنش نشان داد.

علی صالحی در این رابطه گفت: استفاده از واژه شهید در لوح تقدیر استاندار یزد، اشتباهی بوده که توسط روابط عمومی استانداری در تنظیم متن مذکور صورت گرفته که بلافاصله پس از آگاهی از خطای سهوی رخ داده، متن لوح اصلاح شده است.

وی افزود: البته هماهنگونه که از محتوای متن لوح بر می آید، منظور تکریم آن جوان تلاشگر در عرصه علم و صنعت بوده و ارتباطی به سایر موارد مطروحه از سوی برخی رسانه ها ندارد.

وی تاکید کرد: با توجه به برخی گمانه زنی ها در خصوص متن لوح تقدیر مذکور، هر برداشت دیگری، کاملا رد و تکذیب می شود.

صالحی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر مشکوک بودن درگذشت ایوب انتظاری اظهار داشت: هنوز دستگاههای مسئول در این رابطه اعلام نظر نداشته اند لذا موارد مطرح شده در این رابطه در رسانه ها گمانه زنی بوده و صرفا باید منتظر اعلام نظر دستگاههای ذیصلاح در این رابطه بود.

دادگستری یزد هم اعلام کرد:
خبر منتشر شده در برخی پیج‌ها و رسانه‌ها مبنی بر فوت مشکوک یک دانشمند هوا فضا صحت نداشته و فرد مذکور، کارمند معمولی یک شرکت صنعتی بوده و به جهت بیماری در بیمارستان فوت کرده است.

یکی از بستگان وی برای مطرح کردن خود در فضای مجازی، این شایعه را اولین بار در پیج خود منتشر کرده و باعث بازنشر گسترده آن در پیج‌های استان و متعاقبا در سطح کشور شده که با فرد مذکور برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=155958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰