تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

انتقاد نماینده تبریز از رئیسی: مردم در پخش زنده برخورد ایشان با من را دیدند

  • کد خبر : 156097
  • 16 خرداد 1401 - 23:27
انتقاد نماینده تبریز از رئیسی: مردم در پخش زنده برخورد ایشان با من را دیدند
بنده در جلسه غیرعلنی به آقای رئیسی گفتم که به تجربیات ما احترام بگذارد و کار درست را درست انجام دهید. به او گفتم که ما تجربه هدفمندی یارانه‌ها را داشتیم اما متاسفانه او اعتنایی به اظهارات و تجربیات ما نکرد و راهی را رفت که نتیجه‌اش از قبل مشخص بود.

جمهوریت – علیرضابیگی گفت: حتی از آقای پزشکیان خواستند که به‌‍جای بنده صحبت کند اما ایشان گفتند که قرار ما این بود که آقای علیرضابیگی صحبت کند نه شخص دیگری! در نهایت آقای میرتاج‌الدینی به‌جای بنده صحبت کردند! یعنی در واقع مشکل من بودم و آقای رئیسی با شخص بنده مشکل دارد.

به گزارش دیدبان ایران ، احمدعلیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی سفر اخیر ابراهیم رئیسی به تبریز و ترک کردن مجلس توسط وی گفت: وقتی برنامه سفر آقای رئیسی را به ما اعلام کردند، بنا شد که براساس تقسیم‌بندی، نمایندگان شمال، جنوب و مرکز استان، یک فرد را به‌عنوان سخنران انتخاب کنند؛ نمایندگان مرکز استان، بنده را به‌عنوان سخنران انتخاب کردند.

وی در ادامه افزود: آقای فرهنگی، رئیس مجمع نمایندگان تبریز، به بنده اطلاع دادند که موضوعات مربوط به تبریز را در این جلسه منعکس کنم. روزی که با آقای رئیس‌جمهور جلسه داشتیم، هر چقدر اعلام کردم که بنده به‌عنوان نماینده تبریز باید صحبت کنم، رئیسی به‌هیچ عنوان حاضر نشد که به بنده اجازه صحبت کردن دهد!

علیرضابیگی اضافه کرد: جالب اینجاست بعد از اینکه آقای رئیسی اجازه صحبت کردن به من را نداد، آقای استاندار اعلام کرد که دیگر وقتی برای صحبت نمایندگان نداریم!

نماینده مردم تبریز درباره بی اعتنایی ابراهیم رئیسی به اظهاراتش، گفت: با وجود اینکه دو بار نزد آقای رئیسی رفتم و به او گفتم که من نماینده تبریز هستم و باید صحبت کنم، او هیچ اعتنایی به صحبت‌هایم نکرد و بنده هم صراحتاً خطاب به آقای رئیسی گفتم که اگر اجازه صحبت کردن به من را ندهد جلسه را ترک خواهم کرد و وقتی دیدم که باز هم به من بی اعتنایی می‌کند، با اعلام اینکه هر کسی به مردم بی اعتنایی کند سرنوشت‌اش محکوم به نابودی است و این کاملا مشخص و قابل مشاهده است، جلسه را ترک کردم.

او اظهار کرد: جالب اینجاست این جلسه همزمان از شبکه سهند به طور زنده پخش می‌شد و مردم آذربایجان شرقی هم نحوه برخورد و بی احترامی آقای رئیسی با خودشان را مشاهده کردند.

علیرضابیگی با ذکر این نکته که رئیسی گفته حق صحبت کردن به عنوان نماینده تبریز را نداری، خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور به من گفت که شما حق صحبت کردن به عنوان نماینده تبریز را ندارید! بعد از اینکه بنده از جلسه خارج شدم آقایان تصمیم گرفتند که از دیگر نمایندگان مرکز استان بخواهند که به‌جای بنده صحبت کنند!

او اضافه کرد: حتی از آقای پزشکیان خواستند که به‌‍جای بنده صحبت کند اما ایشان گفتند که قرار ما این بود که آقای علیرضابیگی صحبت کند نه شخص دیگری! در نهایت آقای میرتاج‌الدینی به‌جای بنده صحبت کردند! یعنی در واقع مشکل من بودم و آقای رئیسی با شخص بنده مشکل دارد.

علیرضابیگی درباره علت کینه رئیسی از خودش گفت: علت کینه آقای رئیسی از بنده این است که من در جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص اصلاحات اقتصادی او یعنی همان حذف ارز ترجیحی، صراحتاً مخالفت خودم را اعلام کردم.

این نماینده مجلس با اظهار تاسف برای ابراهیم رئیسی، گفت: برای آقای رئیسی متاسفم که ظرفیت شنیدن صحبت‌های نماینده مردم را نداشته و ندارد؛ در واقع آقای رئیسی ظرفیت شنیدن نظر مخالف خود را ندارد.

وی در ادامه گفت: بنده در جلسه غیرعلنی به آقای رئیسی گفتم که به تجربیات ما احترام بگذارد و کار درست را درست انجام دهید. به او گفتم که ما تجربه هدفمندی یارانه‌ها را داشتیم اما متاسفانه او اعتنایی به اظهارات و تجربیات ما نکرد و راهی را رفت که نتیجه‌اش از قبل مشخص بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار کرد: بنده به آقای رئیسی گفتم که وجود ارز ترجیحی در این شرایط اقتصادی کشور، کاملا ضروری است و حذف این ارز نمی‌تواند درآمد معقولی برای دولت داشته باشد اما مثل باقی مسائل او هیچ اعتنایی به ما نکرد و با وجود هشدار ما نمایندگان ارز ترجیحی را حذف کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان با اشاره به سکوت باقی نمایندگان در مقابل این حرکت ابراهیم رئیسی گفت: متاسفانه بقیه نمایندگان به دلیل وضعیت خاص سیاسی بنده نسبت به خودشان چندان در خصوص اظهارات و اقدامات دولت و شخص آقای رئیسی احساس مسئولیت نمی‌کنند!

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=156097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰