تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
6

راه اندازی مرکز نوآوری و خلاق در دیوان محاسبات

  • کد خبر : 156635
  • 24 خرداد 1401 - 14:42
راه اندازی مرکز نوآوری و خلاق در دیوان محاسبات
این مرکز با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف تحقق شعار "دیوان فناورانه مردم پایه" به زودی در دیوان محاسبات کشور راه اندازی خواهد شد.

جمهوریت – مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور در نشستی با نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های کشور از راه اندازی قریب الوقوع “مرکز نوآوری و خلاق” در دیوان محاسبات کشور خبر داد.

مهرداد بذرپاش با تاکید بر ضرورت حرکت در مسیر هرچه هوشمندترشدن دستگاه‌های مختلف جهت افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده خدمات، به کارگیری ظرفیت‌های نخبگانی و خبرگانی در حل مسائل و تنظیم‌گری و نظارت نوآورانه را از بایدهای حکمرانی جدید دانست.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به الزامات هوشمندسازی نظارت و توسعه سرمایه انسانی در راستای تحول در فناوری‎های نظارتی، اعلام کرد: با راه اندازی مرکز نوآوری و خلاق، شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری حکمرانی (Gov.tech) و فناوری تنظیم گری (Reg.tech) در این نهاد نظارتی حضور موثر و پررنگی خواهند داشت.

لازم به ذکر است این مرکز با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف تحقق شعار “دیوان فناورانه مردم پایه” به زودی در دیوان محاسبات کشور راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=156635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰