تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
6

علی پروین: برای تیم ملی باید لیگ را تعطیل کنند

  • کد خبر : 156647
  • 24 خرداد 1401 - 20:19
علی پروین: برای تیم ملی باید لیگ را تعطیل کنند
مردم خیلی انتقاد می‌کنند. با یک بازی نمی‌توان گفت مربی باید عوض شود. تیم ملی ۱۵ دقیقه اول را خوب بازی کرد. بچه‌ها یک ربع آخر هم بد نبودند. نمی‌توان با یک بازی تشخیص بدهیم تیم خوب است یا نه. این تیم ۱۳ بازی را برده است اما بعد یک باخت انتقادات زیادی مطرح شده است؛ برای چه؟ چرا انتقاد می‌کنند؟

جمهوریت – پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای آماده‌سازی تیم ملی باید لیگ را تعطیل کنند و چندین بازی دوستانه تدارک ببینند.

علی پروین پس از جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس با پیشکسوتان این باشگاه، اظهار داشت: به دعوت از رضا درویش به جلسه آمدیم و خیلی خوشحالم که دوستان قدیمی خودم را دیدم.

وی در مورد خریدهای پرسپولیس در فصل نقل‌ و انتقالات عنوان کرد: تا تیم داخل زمین نیاید، شما نمی‌توانید تشخیص دهید خریدها خوب هستند یا نه. خریدهایی که داشتند، بد نیست. باشگاه پول دارد و انشالله یک تیم خوب و قوی ببندد تا مردم راضی باشند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد این تیم در بازی با الجزایر گفت: مردم خیلی انتقاد می‌کنند. با یک بازی نمی‌توان گفت مربی باید عوض شود. تیم ملی ۱۵ دقیقه اول را خوب بازی کرد. بچه‌ها یک ربع آخر هم بد نبودند. نمی‌توان با یک بازی تشخیص بدهیم تیم خوب است یا نه. این تیم ۱۳ بازی را برده است اما بعد یک باخت انتقادات زیادی مطرح شده است؛ برای چه؟ چرا انتقاد می‌کنند؟

پروین ادامه داد: روزی که به جام جهانی صعود کردیم گفتم که این تیم به ۱۰ بازی تدارکاتی نیاز دارد اما الان این شرایط به وجود آمده است. تیم الجزایر خوب بازی نکرد بلکه بچه‌های ما بد بازی کردند. حق هم دارند. با هم بازی نکرده و با هماهنگ نیستند. به نظر من حتی باید لیگ را تعطیل کنند و ۶، ۷ بازی انجام دهند تا تحت فشار قرار بگیرند. باید بفهمند کدام دفاع به درد تیم ملی می‌خورد. صلاح نیست با یک بازی به این شکل انتقاد کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد یا خارجی، عنوان کرد: اگر مربی ایرانی بیاورند که خیلی خوب است اما اگر می‌خواهند مربی خارجی بیاورند، اشتباه است چرا که تا بیاید بچه‌ها را بشناسد، ۶ ماه زمان می‌برد. به نظر من آوردن کارلوس کی‌روش اشتباه است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد برگزار نشدن دیدارهای تداکاتی تیم ملی فوتبال ایران نیز عنوان کرد: فدارسیون کوتاهی کرده است. باید به هر قیمتی شده بازی تدارکاتی داشته باشیم. حتی شده پول بدهند تیم‌ها به ایران بیایند، باید این کار را انجام دهند. نظر من این است که لیگ را عقب بیاندازند و بازی‌های دوستانه زیادی برای تیم ملی تدارک ببینند. باید یک پله بالا بیاییم. از گروه بالا بیاییم و بعد حذف شویم اما وقتی کوتاهی می‌کنند، نمی‌توان این کار را انجام داد.

پروین در پاسخ به این پرسش که آیا نسل فعلی تیم ملی بهترین نسل فوتبال کشورمان است یا نه، تصریح کرد: نه. این نظر را قبول ندارم. بازیکنانی بودند که خیلی از این‌ها بهتر بودند.

وی در مورد آمار گلزنی پایین در لیگ برتر فوتبال کشورمان نیز اظهار داشت: همه مربی‌ها از ترس عوض نشدن، حمله نمی‌کنند. همه این‌ها ترس از شکست نخوردن است. مربی‌ها از این موضوع ترس دارند. مدیرعامل و مسئول آن تیم هم تصمیم‌گیرنده نیست، بلکه مردم برای آن تیم تصمیم می‌گیرند. به همین تیم‌ها سعی می‌کنند حمله نکنند و این موضوع آمار گلزنی را پایین می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=156647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰