تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
12

تجاوز به دختر جوان توسط ۵ آدم‌ربا در مرند /فیلم

  • کد خبر : 157135
  • 01 تیر 1401 - 14:07
تجاوز به دختر جوان توسط ۵ آدم‌ربا در مرند /فیلم
در بازجویی های صورت گرفته، متهمان به عمل مجرمانه خود اعتراف و برابر دستور دادستان شهرستان مرند آدم ربایان در سطح شهر گردانده شدند

جمهوریت – صدا و سیما نوشت: فرمانده انتظامی مرند جزئیات دستگیری ۵ آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر “مرند” کرده بودند، تشریح کرد.

سرهنگ “محمد جلیلیان” اظهار داشت: یک مورد آدم ربایی در یکی از پارک های شهر “مرند” به پلیس گزارش شد که طی آن ۵ نفر در یکی از تفرجگاهها که یک دختر دانشجو با نامزدش درحال صحبت بودند نسبت به ربودن و آزار و اذیتش اقدام می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفته و با استفاده از شگردهای پلیسی تعداد ۵ نفر از آدم ربایان که اهل یکی از روستاهای شهرستان و دارای سابقه شرارت بودند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر و در این راستا پرونده تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ “جلیلیان” خاطرنشان کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهمان به عمل مجرمانه خود اعتراف و برابر دستور دادستان شهرستان مرند آدم ربایان در سطح شهر گردانده شدند تا درس عبرتی باشد برای مخلان نظم و امنیت عمومی که این اقدام دستگاه قضائی، اقتدار و سرعت عمل پلیس شهرستان در دستگیری و گرداندن آنها در سطح شهر مورد استقبال شهروندان قرارگرفته و رضایت مردمی را در پی داشت.

فرمانده انتظامی مرند با تاکید بر اینکه پلیس و قوه قضائیه مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می کند برخورد خواهند کرد، گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و شهرستان مرند محل امنی برای مجرمان نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

فیلم را اینجا ببینید:

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=157135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰