تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

در پنجمین جلسه دادگاه جمشید شارمهد چه گذشت؟

  • کد خبر : 158652
  • 21 تیر 1401 - 12:37
در پنجمین جلسه دادگاه جمشید شارمهد چه گذشت؟
مادر شهید راضیه کشاورز در دادگاه با نشان دادن شار مهد گفت: این فرد انسان نیست و نمی شود نامش را انسان گذاشت. او ابلیس است و  روح ابلیس در وجود این فرد که خائن است وجود دارد و کشورهای غربی که سردسته تروریست ها هستند به کشور خودشان هم خیانت نمی‌کنند.

جمهوریت – پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر صبح امروز سه شنبه ۲۱ تیرماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، پس از رسمیت دادگاه، خانواده معظم شهدا و شاهدان عینی بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز به بیان مطالب خود پرداختند.

در ابتدای جلسه مادر شهید راضیه کشاورز با حضور در جایگاه گفت: دخترم نوجوان ۱۵ ساله دانش آموز رتبه اول  رشته تجربی در شهر شیراز و نخبه کلاس زبان انگلیسی بود و یکی از اهدافش این بود که با درس خواندن جراح قلب شود.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که دختری مثل راضیه پاکدامن به من عطا کرد. دخترم به دست ملعونی مثل شارمهد و با حمایت آمریکای خبیث به همراه تعداد زیادی از بهترین های کشور به شهادت رسید.

وی با نشان دادن شار مهد گفت: این فرد انسان نیست و نمی شود نامش را انسان گذاشت. او ابلیس است و  روح ابلیس در وجود این فرد که خائن است وجود دارد و کشورهای غربی که سردسته تروریست ها هستند به کشور خودشان هم خیانت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=158652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰