تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

طهماسب متهم به دیالوگ‌های جنسی در مهمونی شد

  • کد خبر : 159501
  • 02 مرداد 1401 - 11:20
طهماسب متهم به دیالوگ‌های جنسی در مهمونی شد
برخی دیالوگ‌های جنسی که باعث جذب مخاطب می‌شود، سطح کارگردانی چون ایرج طهماسب و مرضیه برومند که نوستالژی‌سازان نسل دهه ۶۰ بودند را به کارگردانانی که خنده را فقط از طریق دیالوگ جنسی می‌توانند بگیرند، تبدیل کرده است.

جمهوریت – روزنامه جام جم در گزارشی تحت عنوان «صف‌آرایی در برابر فضای امن فرهنگی» از برنامه «مهمونی» انتقاد و به ایرج طهماسب حمله کرد.

ارگان مطبوعاتی صداوسیما در انتقاد از ایرج طهماسب با لحنی تند نوشت:

* مناقشات برسر نظارت بر درگاه‌های پخش فیلم و سریال در فضای مجازی طی روزهای اخیر وارد مرحله جدید شد و گمان می‌رفت این فضای پرمخاطب و حساس که مملو از محتواهای غیراخلاقی و ضدفرهنگی و خارج از نظام فرهنگی کشور شده است از ولنگاری نجات یابد و با تمکین از دستورالعمل‌های ساترا به فضای امن فرهنگی برای مخاطبان ایرانی تبدیل شود!

* یکی از این درگاه‌های پخش، اصولا رده‌بندی سنی ندارد و اینگونه خودش را از پاسخگویی رها کرده.

* در سریال‌های کلیله‌ و دمنه (فیلم نت) و برنامه مهمونی (نماوا) دیالوگ‌هایی ردوبدل شد که با حذف آنها نیز در رده‌بندی بالای ۱۸ سال امکان پخش دارد و حتی در رده‌بندی برای ۱۲ ساله‌ها هم مناسب نیستند.

* برخی دیالوگ‌های جنسی که باعث جذب مخاطب می‌شود، سطح کارگردانی چون ایرج طهماسب و مرضیه برومند که نوستالژی‌سازان نسل دهه ۶۰ بودند را به کارگردانانی که خنده را فقط از طریق دیالوگ جنسی می‌توانند بگیرند، تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=159501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰